Stvarna žena, osoba koja se ne pojavljuje u ulozi modela već predstavlja samu sebe sa svim bogatstvom svoga unutarnjeg svijeta – poruka je kampanje Ogi Antunac i Zorana Mrvoša, dizajnera iza imena brenda LINK.
„Tijekom nastajanja LINK-ove kolekcije za proljeće/ljeto 2015., koja će tijekom sljedeća dva mjeseca biti predstavljena u Düsseldorfu, Las Vegasu i New Yorku, počela se javljati ideja o vizualima koji bi pratili kolekciju i ženi koja je zaista i nosi“, pričaju popularni modni dizajneri.
Tajnu vječne mladosti i odjeće koja odijeva dušu otkrila je ikona hrvatskog stila Tihana Harapin Zalepugin – modna „insiderica“ već dugi niz godina. Ona duboko promišlja i razumije modu, ali se njome i poigrava. Njoj je odjeća samo nadogradnja vlastite osobnosti, unutrašnjeg imaginarnog svijeta, ali ne i imperativ upravo zbog njezina samopouzdanja i neupitne ljepote kojom zrači. Ona pripada generaciji žena za koje je stil stanje duha i odabira, ali ne i godina. Tihana, jedna od najpoznatijih osoba iz svijeta mode u Hrvatskoj, žena koja s puno ljubavi i profesionalizma vodi svoju modnu agenciju, a posao izjednačuje s načinom života šalje poruku:
„Tu sam gdje jesam i uživam u tome što radim“, te dokazuje da godine nisu uvjet kanona ljepote.
„Ovaj je editorijal istodobno posveta ženi koja poštuje i živi modu, odgaja generacije i pronalazi modele nestvarne ljepote. Nevjerojatna je energija kojom zrači, osobnost koja je u jednom trenutku nježna i ranjiva, a u drugom nadmoćna, gotovo agresivna. Prepoznala se u toj odjeći i uživala je u svakom trenutku snimanja. Vjerujemo da su uz njezinu prisutnost i naše modne ideje dobile dublji smisao“ – zaključili su Ogi i Zoran.
Crna i bijela boja koje dominiraju kolekcijom istodobno su skromne i arogantne – bezvremenske baš kao i žena koja ih nosi.
>>Pogledajte kako izgleda slavonska krizma kroz oči branda Twins
>>Bradatoj Conchiti kao salivena stoji crna vampirska haljina s potpisom JPG-a
ako je ovo izgled onda stvarnooo...