Zadarski restoran Proto Food&More objavio je snimku gostiju koji su pobjegli ne plativši hranu i vino koje su netom konzumirali.
Na snimci se može vidjeti kako je incident dogodio jučer kasno navečer.
- U razgovoru s kolegama ugostiteljima često razmjenjujemo i ona ne tako lijepa iskustva koja doživljavamo s našim gostima, mahom turistima, a vjerujte, ima svega. Kako god, bježanje gostiju nakon pojedenog obroka zasigurno spada u sam vrh ružnih stvari koje možete doživjeti baveći se ovim poslom. Pogledajte dva sinkronizirana skakača s terase koji su nakon pojedene (i to jako dobre) večere i popijene boce vina netragom nestali u zadarskoj noći. Jednom riječju - sramota! - poručili su iz restorana na svojoj Facebook stranici.
Sinoć sam i ja bio tamo: 1. načekao sam se najprije ko i ova dvojica u redu , skoro 45 minuta za uć u restoran. Prije tog smo cura i ja potrošili 2 sata na telefon pokušavajuć napraviti rezervaciju. Po dolasku putam konobara- zašto se nitko ne javlja na telefon za rezervacije? “Ne primamo rezervacije (to naravno ne piše na njihovoj stranici), jer zašto bi mi stol stajao prazan 15 min čekajući goste koji se možda ni ne pojave, kad gosti ionako mogu stajat pred restoranom?” Već mi je tada prisjela večera. 2. Nakon toga naručimo jelo, vino i bokal vode. “Ne smin vam dat vode, samo Janu 0,75, gazda ne da da gostima poslužujemo običnu vodu iz špine” Na traženje knjige žalbi i upozorenje da su zakonom obavezni dat običnu vodu, ako gost koji plaća jelo to traži, odgovor je slijedeći: “*ebe se meni za zakon, ja bi mora radit 12 miseci, a ne 3 miseca u godini da ne prodajen (čitaj ne prisiljavam goste) gostima Janu po 30kn po litra” . Htio sam otić odma, ali cura je gladna, oboje smo umorni od dugog dana i stajanja pred restoranom. 3. Trebalo im je daljnjih 40 min da donesu jelo, i 45 min za račun. (restoran već skoro prazan, konobara više nego gostiju, a on zaboravio da smo prije pola sata tražili račun??) 4. treba li naglašavat da su porcije tako male, a poprilične samo cijene, da smo na kraju ostali gladni? Zato svaka čast ovim strancima koji su gazdi fino vratili tretman istom mjerom