Mark (34) i supruga Roxanne (37) iz Nottinghama nekoć su jedva sklapali kraj s krajem, kupovali hranu i plaćali režije jer su zarađivali svega 180 kuna tjedno. Danas, ovi roditelji dvoje djece u dobi od 5 i 3 godine žive život iz snova i ne brinu kako će platiti neki račun, a sve zahvaljujući društvenim mrežama.
Živjeli su jedne plaće, Markove, jer je Roxanne kod kuće brinula o dvoje male djece. "Suprug je išao od posla do posla kao grafički dizajner u nadi da će dobiti neku pristojnu plaću. Nikada ga nije bilo kod kuće, viđao bi djecu 15 minuta dnevno."
"Sjećam se kada sam jednom bila na blagajni trgovine i nisam imala dovoljno novaca za platiti račun. Trebale su mi pelene, maramice i tjestenina, osjećala sam se očajno. Jedan gospodin dao mi je nešto novaca i bila sam neizmjerno zahvalna. Živjela sam u nadi da će nam se stvari jednog dana preokrenuti, ali nikad nisam zamišljala da će nam internet promijeniti živote."
Jedan dan Mark je odlučio pokrenuti YouTube kanal pod imenom LadBaby u nadi da će im netko pomoći s pelenama i opremom za dvoje male djece. Radio je puno radno vrijeme i na društvenim mrežama dijelio detalje iz svog života, prenosi The Sun.
Tomi (24) je napravio aplikaciju za upoznavanje, bez slika, samo s glasom: "Mislim da su druge aplikacije površne!"
Dvije godine ništa se nije događalo - sve do 2017. kada je objavio video u kojem kutiju za ručak svoje supruge zamijeni za kutiju s alatom. Nije ni slutio da će njegov 'prank' koji je napravio iz čiste dosade biti ono što će ih proslaviti. "Dan kasnije imao je milijun pregleda i znali smo da smo na dobrom putu. Popularnost je od tada počela rasti, odjednom se činilo da nas svi znaju."
Uskoro su ih počele kontaktirati razne tvrtke za suradnju, a par je napisao i knjigu o svojem uspjehu koja je doživjela veliku popularnost. Na YouTube ljestvicama 'srušili' su mnoge poznate zvijezde poput Ariane Grande i Dua Lipe.
"Prvi put kada smo shvatili da smo zaista veliki bilo je kada smo došli na potpisivanje knjige u jedan trgovački centar. Ljudi su stajali u redu satima, plakali, vrištali... Bilo je nadrealno, od normalne obitelji došli smo na vrh ljestvica... Nisam ni sanjala da će se ovo dogoditi."
Do danas su skupili 12 milijuna pratitelja, ali kažu da su ostali skromni. "Kupili smo dom da djeca uvijek imaju krov nad glavom. Na druge stvari ne trošimo, ne nosimo dizajnersku odjeću, ne vozimo skupe automobile... Nikad ne uzimamo ono što imamo zdravo za gotovo", rekla je Roxanne.
Zarađuje 265 tisuća kn godišnje: Ona je najplaćenija ljubavnica na svijetu
i otkada grafički dizajner zaradi 200 kn?