Što je danas luksuz? naziv je nove nacionalne kampanje kojom Turistička zajednica Gorskog kotara nastavlja promicati povratak prirodi, kako onoj netaknutoj goranskoj, tako i onoj u sebi. U vremenima kada imamo toliko toga, često nemamo vrijeme za sebe, a upravo goranski kraj mami sve posjetitelje da učine istinski predah i ponovno pronađu sebe. Naprosto je nemoguće ignorirati zov čiste netaknute prirode koja će nadahnuti i one najzahtjevnije.
Novom kampanjom predstavljen je i osvježen vizualni identitet destinacije koji je nastao kao simbioza elemenata goranskog kraja. Spoj glavnih prirodnih motiva, drveća, planina i vodnog bogatstva te tipične goranske arhitekture utjelovio je moderan, jednostavan i prepoznatljiv logotip kojim se želi poslati poruka istinskog mirnog odmora u okrilju prirode. Destinacija ostaje vjerna sloganu neodoljiv jer je priroda ovog kraja uistinu božanstvena i nenadmašiva. Jednostavno, neodoljiva.
Kampanju prati i novi portal destinacije kojim su predstavljene glavne atrakcije, a bit će dopunjen verzijama na više stranih jezika i aktualnim sadržajima, poput glavnih predstojećih manifestacija koje će obogatiti boravak posjetiteljima. Između ostaloga, portal sadrži i najveću bazu virtualnih šetnji u Hrvatskoj kao i turističke karte goranskog kraja uz atraktivne video materijale koji predstavljaju ljepote ovog kraja. Kako bi osigurala kvalitetnu razinu prezentnosti destinacijskih dionika na portalu TZ Gorskog kotara omogućila je besplatno profesionalno fotografiranje svim smještajnim kapacitetima koje se nastavlja i u ovoj godini te su fotografirani i restorani. Dakako, fotografirane su sve atrakcije destinacije.
Uz portal lansirana je i nova aplikacija Visit Gorski kotar dostupna na svim app storeovima. Aplikacija je bogata kvalitetnim sadržajima koji posjetiteljima olakšavaju snalaženje u destinaciji. Svi prijavljeni korisnici imaju mogućnost primanja push notifikacija koje obavještavaju o nadolazećim preporučenim i omiljenim događanjima. Korisnici aplikacije ostvaruju mogućnost sudjelovanja u interaktivnoj igri Take a Quest. Zabavna igra je osmišljena na način da se korisnicima pri posjeti raznim lokacijama Gorskog kotara dodjeljuju bodovi što će im donijeti poseban status na osnovu kojeg će ostvarivati pogodnosti što je dio druge faze razvoja aplikacije.
Prisutni su i na društvenim mrežama, a u svega godinu dana djelovanja imaju iznimno aktivnu bazu pratitelja od gotovo 12 tisuća pratitelja na Facebook stranici. Aktivni su na Instagramu te s pažnjom razvijaju TikTok i YouTube kanal.
„Osvježenim vizualnim identitetom te prisutnošću na ciljanim tehnološkim platformama želimo našim posjetiteljima olakšati snalaženje u destinaciji i oplemeniti njihov boravak. Tržišni nam je fokus domaći gost i stoga smo i većinu ovogodišnjih komunikacijskih aktivnosti kao i novu kampanju usmjerili na Hrvatsku. Naime, ostvareni izvrsni rezultati destinacije ove godine primarno se baziraju na domaćem tržištu. Naravno, zahvatili smo komunikacijskim aktivnostima ciljana strana tržišta ali i dalje nam je fokus jasan, a to je domaće tržište.“ – naglasio je Hrg.
Gorski kotar je u prva četiri mjeseca ove godine premašio prošlogodišnje rezultate kada su zimski uvjeti bili daleko povoljniji. Ostvareno je 8% više turističkih noćenja te 3% više dolazaka u ovoj godini u odnosu na 2021. godinu. Ove su godine premašili i 2019. te je ostvareno čak 34% više turističkih noćenja te gotovo 28% više dolazaka. gorskikotar.hr