„Ponosni smo što su naši kupci prepoznali kvalitetu, svježinu te najbolji omjer cijene i kvalitete našeg voća i povrća. Svježina je za nas svakodnevni prioritet te ćemo na Lidlovoj tržnici u svim našim trgovinama diljem Hrvatske i dalje nuditi samo sočno i mirisno voće i povrće“ – izjavili su iz Lidla Hrvatska nakon istraživanja koje je u 2022. godini proveo GFK, a u kojem je Lidl pobijedio u kategorijama svježina, kvaliteta te omjer cijene i kvalitete.
Voće i povrće s Lidlove tržnice uvijek je svježe, kontrolirane kvalitete i dostupno po poznatoj Lidl cijeni koja garantira najbolji omjer cijene i kvalitete i u segmentu voća i povrća. Dostava voća i povrća u Lidl vrši se svakodnevno, a iskusni radnici kontroliraju njegovu svježinu i kvalitetu, posebno pazeći da su temperatura i vlažnost zraka idealni za prijevoz i skladištenje, pa su tako u ponudi samo najsvježije namirnice. Redovito se kontrolira cijeli proces dostave, a Lidl godinama surađuje s provjerenim dobavljačima, smanjujući broj posrednika između kupaca i proizvođača.
Lidl je nositelj brojnih certifikata i priznanja, a u segmentu voća i povrća, Lidl je razvio vlastiti standard za bioraznolikost u konvencionalnoj proizvodnji voća i povrća, kao dodatak već postojećem standardu GLOBALG.A.P. Svi Lidlovi dobavljači voća i povrća imaju GLOBALG.A.P. certifikat kojim su se obvezali da će prilikom obavljanja svih aktivnosti na poljoprivrednom gospodarstvu primjenjivati dobru poljoprivrednu praksu, program kontrole pesticida, sustav upravljanja kvalitetom i HACCP načela.
Lidl posebnu pažnju pridaje suradnji s domaćim dobavljačima, kojih je trenutno više od 400. Tijekom akcijskih tjedana nekoliko puta godišnje u ponudi ima proizvode manjih lokalnih proizvođača te OPG-ova, a trenutno raspolažemo s bazom od više od 60 proizvođača i OPG-a te više od 200 proizvoda, uključujući i asortiman voća i povrća. Cilj nam je i dalje kontinuirano djelovati u smjeru povećanja ove baze. Također, Lidl podržava domaće proizvođače voća i povrća u plasmanu njihovih proizvoda i na inozemna tržišta na kojima Lidl posluje, pa je tako u 2021. izvezeno 29 milijuna kuna voća i povrća u 8 zemalja.