PROMO

Uz Fant kupite iskustvo i vrijeme!

Podravkin Fant
Foto: Promo
1/4
06.06.2018.
u 15:34

Omiljeni brend za moderna i tradicionalna jela u novoj kampanji

Podravkin Fant, generacijama je omiljena mješavina za pripremu jela koja obogaćuje svačije kulinarsko umijeće, smanjuje vrijeme pripreme obroka, a jelima jamči savršen okus. Fant je brend koji ima ideju za svaki dan, a uz tradicionalni asortiman, Fant ima i veliku ponudu jela iz modernog asortimana.

Fant mješavine za pripremu jela obogaćuju kulinarsko umijeće, olakšavaju pripremu jela i značajno skraćuju duljinu kuhanja. Da su potrošači prepoznali Fant kao „saveznika“ u kuhanju potvrđuje i činjenica da je on vodeći brand dodataka jelima u Adrija regiji. Prepoznajući trendove i osluškujući potrebe naših korisnika upotpunili smo liniju Fant mješavina za pripremu jela novim modernim asortimanom s recepturama koje ne sadrže dodane pojačivače okusa te smo redizajnirali svima već dobro poznate Fant mješavine za tradicionalna jela.“ – rekla je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija u Podravki.

Foto: Promo

Nedavno je predstavljena nova komunikacijska platforma za Fant na temelju kreativnog koncepta agencije Real grupa uz redatelja Mara Pitarevića. Kako predstaviti brend kojeg skoro svi znaju i kako ga približiti onima koji ga nisu možda do sada otkrili? Uz novu kampanju koja daje odgovor na pitanja – mogu li se kupiti iskustvo i vrijeme?

Ova kampanja je baš ono što Podravka i Fant trebaju: jednostavno i u glavu! Može li se iskustvo kupiti? Ili vrijeme? Ne, osim ako imate fantastični Fant s kojim je i to moguće. Serija kratkih reklama u kojima protagonisti koji su neiskusni ili nemaju vremena da spreme super obroke ipak uspijevaju zato što imaju Fant. I sve podcrtano legendarnim i prepoznatljivim Fant zvučnim potpisom. Savršeno. Kao redatelju, ključna mi je bila suvremenost i jednostavnost. U ovim kratkim reklamama mora na brz i jednostavan način biti jasno za koga je Fant i koje je njegovo obećanje. Zahvale Igoru Vukoviću za divnu kameru.” – izjavio je Maro Pitarević, kreativni direktor za Podravku i redatelj na produkcijskom projektu.

TV kampanja snimljena je u Zagrebu na dvije lokacije uz produkcijsku kuću Val, a Real grupa je lansirala za Podravku kampanju koja sadržava 4 spota za fantastično fina jela. Spotovi će se sezonski izmjenjivati, a kampanje možete pogledati na Youtube kanalu Podravke.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije