Pojam #TheDress prije četiri godine preko noći postao je hit na društvenim mrežama, a ljudi su se smjesta podijelili u dva tabora. Jedni vide haljinu kao plavo-crnu, a drugi kao bijelo-zlatnu!
Za sve je kriva škotska pjevačica Caitlin McNeill koja je fotografiju haljine postavila na svoj Tumblr i postavila pitanje o boji. Ubrzo je #TheDress postao najpopularniji pojam na internetu.
Neki dan je na ovu veliku enigmu na internetu podsjetio portal Buzzfeed objavom na Twitteru.
Gonna tell my kids this is a white and gold dress pic.twitter.com/FprEQUqCOR
— BuzzFeed (@BuzzFeed) 19. studenoga 2019.
Napisali su: "Reći ćemo svojoj djeci da je haljina bijelo-zlatna."
Večernji list tada je pisao kako su se u vrijeme trajanja debate oko haljine javili iz Adobe Photoshopa i rekli da su u pravu oni koji haljinu vide plavo-crnom, a riječ je o optičkoj iluziji i načinu na koji mozak obrađuje informacije o boji. Sve što vidimo, vidimo mozgom, a ne očima. Naše oči percipiraju reflektiranu svjetlost s predmeta, a pritom šalju informaciju o toj refleksiji našem mozgu.
Kako je ovo jaje postalo najpopularnije na Instagramu:
Ovakvi članci tipa: "izludili korisnike interneta - koja je boja - nađi bobicu u gomili lopti - koliko mačaka vidiš na slici" - i slične genijalnosti (uz obaveznu anketu!) živi su dokaz da su internet i njegovo slobodno i neometano korištenje izmislili mračni gospodari svijeta, s ciljem masovnog zaglupljivanja čovječanstva...s glupima je najlakše upravljati...