Pivo s grada na Dunavu sada se može pronaći u manjoj boci prepoznatljivog izgleda sa zlatnim čepom koji nosi obilježje Vučedolske golubice. Tvrtka K Pivovari, u čijem se vlasništvu nalazi Vukovarska mikropivovara, predstavila je novo, manje pakiranje Vukovarskog piva u 0,33 nepovratnoj boci. Vukovarsko pivo prije deset je godina zabilježilo izvanredan uspjeh, a tad su ga proglasili najboljim hrvatskim pivom.
HRVATSKO CRAFT TRŽIŠTE
Na hrvatsko se tržište plasira oko 3,3 milijuna hektolitara piva, a na craft piva odnosi se svega 1,4 posto tržišta dok u zemljama zapadne Europe ili Češkoj, craft piva zauzimaju između 15 i 20 posto tržišta. K Pivovari, osim imena, otkupila je i originalni recept za renomirano Vukovarsko pivo, pa je ono zadržalo originalni okus, koji se ne zaboravlja. U pogon u Vukovaru se kontinuirano ulaže kako bi se osim kapaciteta podigla i razina kvalitete.
“Nakon otvaranja proizvodnje u Vukovaru, modernizacije proizvodnje i povećanja proizvodnih kapaciteta, želimo nastaviti sa širenjem portfolia, ali i ulaganjem u lokalnu zajednicu. Vukovarsko pivo je jedinstveno zbog njegovog okusa i priče koja nosi sjećanja na grad Vukovar. Kao tim, jako smo uzbuđeni što ćemo i dalje nastaviti raditi na popularizaciji ovog, ali i svih ostalih brendova tvrtke K Pivovari”, rekao je Leon Šarić, novi direktor tvrtke K Pivovari.
Vukovarsko pivo je svijetlo, nepasterizirano i filtrirano pivo proizvedeno od pomno odabranih sastojaka, bez aditiva, ali s mnogo ponosa koje se među prvima u Hrvatskoj istaknulo kao pivo male, zanatske proizvodnje.
Povodom lansiranja novog pakiranja, ostvarena je i suradnja s lokalnim, unikatnim brendom streetwear odjeće Sugar Ants, čiji su kreativci za ovu prigodu dizajnirali ruksake s prepoznatljivim simbolima Vukovara i Vukovarskog piva. Ovaj brend posebnu pozornost stavlja na promicanje sloboda i ekološku osviještenost, a raznim motivima šalje snažne poruke. Ime su dobili po 'šećernim mravima', kukcima koji rade timski, daju svima šansu i svrhu te nikad ne odustaju.
“Kao mali i lokalni brend, ponosimo se suradnjom na izradi vizuala za Vukovarsko pivo, Skulptura Vučedolske golubice jedan je od najpoznatijih simbola grada Vukovara i većina ljudi je poistovjećuje s istim. Ideja nam je bila Golubicu prikazati kroz tople i jasne boje i vizualno je obogatiti koristeći paletu boja s grba i zastave grada Vukovara, a sve u cilju novog doživljaja kod potrošača. Mislimo kako smo uspjeli u svom naumu”, objašnjava Zvonimir Šarić, vlasnik brenda Sugar Ants.
Od 2019. godine, Vukovarsko je nacionalno prisutan brand i dostupan je diljem Hrvatske putem svih prodajnih kanala.