H&M

Zbog duge zime poznati lanac trgovina odjećom ima puno manju dobit

kupci, trgovački centar, H&M
Foto: Sanjin Strukic/Pixsell
27.03.2018.
u 13:13

U tromjesečnom razdoblju zaključno s veljačom neto dobit švedske kompanije smanjila se 44 posto, na 1,37 milijardi švedskih kruna (135 milijuna eura)

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes i Mauritz (H&M) izvijestio je u utorak o osjetno manjoj dobiti u prvom fiskalnom tromjesečju zbog slabije prodaje proljetnih kolekcija na ključnim europskim tržištima pod utjecajem neuobičajeno niskih temperatura.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s veljačom neto dobit švedske kompanije smanjila se 44 posto, na 1,37 milijardi švedskih kruna (135 milijuna eura).

U Njemačkoj, glavnom H&M-ovom tržištu, prodaja je pala šest posto, a još je veći pad - za 10 posto - zabilježen u Francuskoj, četvrtom tržištu giganta ulične mode.

"Početak godine bio je težak", zaključuje izvršni direktor H&M-a Karl-Johan Persson. "Rasprodaje u kombinaciji s neuobičajeno hladnim zimskim vremenom negativno su utjecale na prodaju proljetne odjeće", pojasnio je.

Švedsku tvrtku posebno je teško pogodio razvoj online kupovine, koja je po tvrdnjama pojedinih analitičara izazvala pravu "apokalipsu u maloprodaji". Sada pokušavaju pronaći formulu za uspješno poslovanje u takvom okruženju.

"Za grupu H&M 2018. je prijelazna godina u kojoj ubrzavamo transformaciju kako bismo iskoristili mogućnosti otvorene brzom digitalizacijom", tumači Persson.

Grupa se tako odlučila povezati s divovima u segmentu društvenih medija kako bi poboljšala prisutnost u digitalnom svijetu. Očekuju tako da će ove godine njihova internetska prodaja porasti više od 25 posto.

"Naše je dugoročno stajalište da će nam to zajedno s našim znanjem i iskustvom omogućiti da uspješnije prebrodimo ovakva razdoblja", dodao je čelnik švedske tvrtke.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije