Muški znak ima hlače, ženski znak je u haljini - barem smo tako mislili do nedavno, dok tvrtka Axosoft iz Arizone nije napravila kampanju koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, pa su u sklopu toga otkrili da se zapravo nikada nije radilo o haljini na ženskom znaku za zahod, piše The Mirror.
Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut nikada nije trebao predstavljati haljinu, već plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.
Stavljate wc papir na dasku na javnom toaletu? Prestanite što prije
– U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina – rekli su iz tvrtke.
Kampanji It was never a dress cilj je potaknuti razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Nije riječ samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima.
Znate onu situaciju kad vam blagajnici prebrzo skeniraju namirnice i ne stignete ih spremiti? Postoji jednostavno rješenje. 😉
Ovi iz Kampanje "It was never a dress" ipak seruckaju. To nikada nije predstavljalo plašt, nego upravo haljinu. A ti novinaru, nemoj stavljati u naslov tako kategoričku tvrdnju.