Zvijezdino suncokretovo ulje treću je godinu za redom proglašeno brendom broj 1 u Hrvatskoj, dok je u TOP 15 najjačih brandova čak pet Zvijezdinih proizvoda.
Pokazalo je to istraživanje Ipsosa BRANDpuls* koje je u 1. valu 2020. obuhvatilo 1.363 brandova u 69 kategorija.
Potrošači su se složili da je Zvijezdino suncokretovo ulje kao neizostavni proizvod svakog kućanstva najsnažniji brand u Hrvatskoj, ali među 15 najomiljenijih domaćih bradnova još su Zvijezda delikates majoneza na 4. mjestu, Stolni margarini kao brand broj 6, Zvijezda ketchup na 9. mjestu, dok je namaz Margo 11. brand u Hrvatskoj.
- Iznimno smo ponosni što smo ponovo potvrdili poziciju branda broj 1, pogotovo u ovom izazovnom razdoblju u kojem su naši djelatnici pokazali još veći angažman i odgovornost kako bi osigurali opskrbu stanovništva ovom strateški važnom namirnicom. Zvijezda suncokretovo ulje naš je najprodavaniji i najprepoznatljiviji proizvod i nalazi se u u gotovo svakom kućanstvu u Hrvatskoj. No, činjenica da u TOP 15 imamo još četiri naša proizvoda govori kako je zapravo cijela Zvijezda sa svojim portfeljem najjači proizvodni brand u Hrvatskoj, a to je doista posebna pozicija- izjavio je Tihomir Adam, direktor Zvijezde.
Istraživanje pokazuje snagu branda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDScore“ koji omogućava usporedbu različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brandu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije branda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.
*IZVOR: Ipsos BRANDpuls / BRANDscore 1. val 2020.
Indikator snage branda izračunat na temelju marketinških indikatora performansi branda koji se kontinuirano prikupljaju u BRANDpuls istraživanju agencije Ipsos.