Nekada skijaš, a danas avanturist, osobito kada se radi o sportovima na vodi, Ivica Kostelić, u svojoj je najnovijoj pustolovini doživio nesreću. Naime, kao dio Rolex Fastnet Racea, regate na kojoj se Ivica natječe u klasi 40, druga se jedrilica pri jakom vjetru zabila u njegovu i prouzrokovala veliku štetu.
O čemu se točno radi, pojasnio je sam Ivica u objavi na Facebooku, a prenosimo ju u cijelosti:
*ROLEX FASTNET RACE*
SUDAR I ODUSTAJANJE 🙁
Trebao sam malo vremena da se smirim poslije današnjeg događaja koji me je iznenada zabljesnuo i ostavio još neznane posljedice.
Start Rolex Fastnet Race Cherbourg je bio prilično stresan s jakim vjetrom od 25 do 30 čvorova i velikim brojem brodova. Naša Class40 startala je u istoj skupini s velikim Imocama. Ti brodovi od 60 stopa su brži od nas što je dodatno kompliciralo situaciju na startu i poslije njega.
Startali smo dobro, s prve linije i polagano se probijali prema izlasku iz Solenta jedreći uz vjetar na desnim uzdama kada nam je brod Class 40 #88 na lijevim uzdama oduzeo prednost prolaska. Pokušali smo ga izbjeći u zadnji čas, ali je #88 sasvim neočekivano okrenuo svoj pramac ravno u nas (umjesto da okrene u vjetar) i udario nas svom silinom u lijevi bok.
Njihov baštun je pokosio našu ogradu, probio naš prozor i zatim puknuo, a pramac broda udario je u naš lijevi bok, prouzročivši veliku štetu zbog koje smo se morali povući iz regate.
Poslije povratka u Cowes, pregledali smo vidljivu štetu. Osim ograde i prozora, na boku je otvoreno oštećenje trupa na vanjskom sloju vodenog balasta. Koliko je ozbiljno ovo oštećenje ćemo znati kada se u utorak vratimo natrag u našu bazu Port Chantereyne - Cherbourg i obavimo profesionalnu procjenu.
Brod #88 "Earwen", koji je odgovoran za ovu nesreću, nije poštovao ni pravila ni pomorske običaje ni sportsko ponašanje nego je nastavio bez zaustavljanja i bez bilo kakvog kontakta s nama.
Zdvajajući u marini u Cowesu, pišem ove retke i počinjem shvaćati težinu situacije koju mi je tek ova nezgoda otkrila. Ukoliko želite ozbiljno regatavati, Class 40 je složeni stroj o kojem se obično brine nekoliko ljudi. Ja sam spajam kraj s krajem već nekoliko sezona i guram, oslanjajući se na povremeni entuzijazam svojih prijatelja i managera, koji uz najbolju volju mogu tek djelomice shvatiti o čemu se radi. Dok sam bio bliže kući, entuzijazam je još i mogao pokretati projekt; daleko od doma sve je teže, a sadašnja situacija mi otkriva svu težinu mog položaja. Nakon dobrog početka sezone, optimistično sam gledao prema naprijed. Još danas ujutro moj brod je bio 9. u poretku prvenstva Class 40. Sada je upitno hoće li moći završiti sezonu.
Nedostaje mi moja obitelj koja je bila temelj i ishodište mojih sportskih uspjeha. Vjerujem da je čovjek najjači kad je sam- ali nije uvijek tako. Sada se još više divim svome ocu- kako li se osjećao kada je vodio pothvat bez premca, bez pomoći, sam i samouvjeren? Kakva je to divovska snaga...
I kada u nekoj crnoj noći radim na pramcu što zaranja pod valove, između dva udisaja, između dva vala, zabljesne me slika moje djece. Tada se pitam: što mi to treba? I nađem se u nedoumici. Kao sada.
Croatia Full of life FIVE ACI Marinas Robline Navela doo Helly Hansen Garmin Hrvatska Dustom Sails Calliste Antoine - Skipper #AWT #projectinsomnia
Ima tako divnu obitelj ,a on se skiće po svijetu...