Foto i video agencija PIXSELL postala je dio tima od šest fotografskih agencija koje su udružile snage kako bi zajedničkom suradnjom unaprijedile pokrivanje Olimpijskih igara u Parizu. Abaca Press (Francuska), belgaimage (Belgija), Bildbyrån (Švedska), Icon Sport (Francuska), Pixsell (Hrvatska) i Sipa (USA) imat će na raspolaganju gotovo četrdeset svojih najboljih fotografa za pokrivanje ovog velikog događaja.
Nastala 2008. kao joint venture novina 24sata i Večernji list, Pixsell foto i video agencija danas broji oko 80 suradnika diljem Hrvatske i BiH, s partnerima u Sloveniji i Srbiji. S vlastitom proizvodnjom od oko 40 tisuća fotografija i videa mjesečno, svakodnevno putem web stranice distribuiraju i desetak tisuća fotografija iz cijelog svijeta. Ukupno, PIXSELL-ova baza podataka broji gotovo 40 milijuna fotografija, videa, a odnedavno i infografika.
- U fokusu svih naših aktivnosti nalaze se naši korisnici, a ova suradnja na Igrama omogućuje nam da brojnim klijentima na domaćem i regionalnom tržištu ponudimo još više raznovrsnog vizualnog sadržaja s Olimpijskih igara. Unatoč novitetima poput generativne AI, u poplavi sadržaja dostupnog na internetu, potražnja za kvalitetnim i autentičnim sadržajem koji stvaraju ljudi i dalje raste. Takvom sadržaju ljudi vjeruju. Sretni smo što tržište već 15 godina prepoznaje vrhunsku kvalitetu fotografija i videa koje svakodnevno snimaju Pixsellovi fotoreporteri. Zahvaljujući našim fantastičnim ljudima, imamo brojne i uspješne suradnje s agencijama diljem svijeta. Ovo je još jedan veliki korak naprijed u nastavku pozicioniranja Pixsella kao vodeće foto i video agencije na ovom prostoru - rekao je Petar Glebov, izvršni direktor Pixsella.
POVEZANI ČLANCI: