Snaga brenda može se mjeriti na više načina – kroz njegov utjecaj u društvu, prepoznatljivost na tržištu, komercijalnu vrijednost, inovativnost, doseg, ali i dugovječnost. Neki od najpoznatijih svjetskih brendova na tržištu opstaju desetljećima, a onaj od iznimne važnosti za Hrvatsku i njezinu dijasporu, svakako je Večernji list.
Iako je danas većina novinara, urednika, grafičara, djelatnika odjela prodaje, marketinga, logistike, koji svakodnevno pridonose uspjehu Večernjeg lista, mlađa od samoga brenda, velik broj njih odrastao je zajedno s Večernjakom i upravo u ovoj izdavačkoj kući “izučio zanat” te ostao u okrilju Večernjeg lista do danas.
Oni koji su otišli sudjelovali su u stvaranju novih medijskih kuća, izdanja, formata, programa, emisija itd., danas poznatih cijeloj Hrvatskoj i šire.
Ljudi su ti koji su bili i ostali snaga Večernjeg lista i temelj za kreiranje kvalitetnog, vjerodostojnog novinarstva. Upravo to je od Večernjaka i stvorilo tako veliku priču o uspjehu, o kojoj se danas piše s lakoćom i ponosom.
Upravo ti ljudi stvarali su inovativni dnevni list koji je u mnogočemu odredio sudbinu i put hrvatskog izdavaštva i novinarstva. Od prvih digitalnih koraka, jer upravo je Večernji list, kao prvi u Hrvatskoj, u vrijeme Univerzijade 1987. godine, uveo računala u proizvodnju novinskog sadržaja, pa preko izdanja poput nekad iznimno popularne Plave devetke, raznovrsnih glossy magazina, sve do današnjih dana, kada ubire virtualne uspjehe na digitalnim platformama - Večernji list je uvijek bio i ostao kreator revolucionarnih trendova u hrvatskom novinskom prostoru.
Nikako ne smijemo zaboraviti ni dolazak Styrije u Hrvatsku, koja je kupnjom Večernjeg lista i ulaganjem u njegov razvoj odigrala veliku ulogu u stvaranju onoga što je Večernji list danas. Zahvaljujući Styriji, a uz podršku platformi Večernjeg lista, stvarani su i novi brendovi koji danas dominiraju hrvatskim medijskim prostorom, poput megauspješnih 24sata i Njuškala.
Ali ono najvažnije u svakoj transformaciji, a Večernji list ih je prošao mnogo, uvijek s jednim jedinim ciljem, da brend star 60 godina u svojoj suštini ostane mlad i suvremen, bilo je i ostalo kvalitetno novinarstvo. Naša je dužnost i poziv otvarati društveno važna pitanja, korigirati politiku, ali i pomoći ugroženim društvenim skupinama, pozivati na akciju, motivirati, inspirirati i tješiti... a sve to svakodnevnim predanim pisanjem naših večernjakovaca...
S pozicije Uprave mogu reći da je Večernji list lako predstavljati - od stabilne naklade tiskanog izdanja, preko najjače baze pretplatnika, impozantnih rezultata našeg portala, pa sve do sjajnih financijskih pokazatelja, Večernji list kao kompanija spada u perjanice hrvatskog medijskog biznisa.
No ponavljam, sve to u ovih prvih 60 godina postojanja izraslo je na ljudima koji su svoje znanje, strast i energiju utkali u Večernji list. Zato koristim ovu priliku da svima njima čestitam 60 godina uspjeha i ustrajnosti u vremenima koja nisu uvijek bila lagana za novinarstvo i medije općenito.
I na kraju - pozivam i sve naše vjerne čitatelje i pretplatnike da ovih prvih 60 godina proslave s nama, jer tu smo za vas i zbog vas. Ono na što vam se obvezujemo jest da ćemo i idućih 60 godina biti jednako inspirativni, moderni i mladi, uvijek tu, vama na usluzi, kroz sve naše platforme.
Čitajte nas, gledajte nas, klikajte nas, budite s nama uživo. Hvala vam na lojalnosti i povjerenju.
Andrea Borošić,
predsjednica Uprave
Podijelite s nama uspomenu koja vas veže uz Večernji i osvojite poklon paket u vrijednosti 10.000 kuna! Svoju priču možete nam poslati kao samostalni tekst, tekst i fotografiju ili kao video putem ove stranice. Radove ćemo objaviti 01. travnja 2019. a pobjednik/ca će biti proglašen/a 03. svibnja 2019.