Hrvatski projekt potvrdio titulu globalnog fenomena

Godina 2023. za Muzej Iluzija bila je najuspješnija dosad

09.01.2024.
u 10:55

Uz rekordne brojke, otvorenje najvećeg Muzeja Iluzija, i to onog korporativnog u Las Vegasu, obilježilo je prethodnu godinu

Originalni hrvatski koncept Muzej Iluzija završio je 2023. godinu s rekordnim brojkama, i tu ne planiraju stati. Koncept koji spaja fascinantni svijet zabave i edukacije, poznatiji kao edutainment, osim što je globalno prepoznat može se pohvaliti najuspješnijim razdobljem u svom poslovanju.

Globalni uspjeh, rast i brojke koje impresioniraju

Muzej Iluzija, koncept koji je nastao na ideji osnivača i vlasnika Muzeja Iluzija u Zagrebu, Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, najveći je i najbrže rastući lanac privatnih muzeja u svijetu. Trenutno broji preko 45 lokacija u 25 država svijeta na 4 kontinenta, a ekspanzija cijelim svijetom i dalje je u fokusu, s posebnim naglaskom na Zapadnu Europu i Sjevernu Ameriku.

Za Muzej Iluzija može se opravdano reći kako je u pitanju globalni fenomen koji je privukao više od 10 milijuna posjetitelja diljem svijeta, radi čega se pozicionirao kao nezaobilazna atrakcija i za lokalce i turiste. Ovi rezultati svjedoče o sjajnom spoju hrvatskog talenta i inovacija, što su potvrdili i franšizeri gdje se njih 90 posto izjasnilo kako uživaju i zadovoljni su u svom poslovanju.

Najveći Muzej Iluzija na svijetu i pohod na SAD

Godinu 2023. obilježila je ekspanzija Muzeja Iluzija, posebice pohod na SAD, među čijim otvorenjima se ističe ono u Las Vegasu. Tamo je otvoren dosad najveći Muzej Iluzija na svijetu, ujedno i korporativni, što podrazumijeva da je cijelim projektom upravljao tim iz Zagreba. Prema tom poslovnom modelu u ovoj godini otvoreni su još i muzeji u Charlotteu, Atlanti, Minneapolisu, Denveru.

Novi franšizni muzeji u SAD-u nalaze se u gradovima kao što su Austin, Houston, Scottsdale, Pittsburgh i kanadskom Montrealu te u europskim gradovima Marseille i Bordeaux. Skorašnja otvorenja planiraju se i u San Diegu, Clevelandu, Seattleu ali i Copenhagenu.

Veliki uspjeh za Muzej Iluzija na Europskim nagradama franšiza

Na cijenjenom natjecanju za europsku franšiznu nagradu u Bruxellesu, Muzej Iluzija osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji International Brand, a bio je nominiran i u kategoriji Najbolje europske franšize. Sjajna je ovo vijest koja je izazvala veliki interes medija i javnosti jer je ovo prvi put da je jedna franšiza nominirana u dvije kategorije na ovom renomiranom natjecanju, što dodatno potvrđuje kvalitetu i inovaciju koju Muzej Iluzija donosi franšiznom svijetu.

Foto: Shutterstock

Hrvatski potpis na globalnoj razini

Muzej Iluzija ponosno nosi hrvatski predznak. Posebnost ovog projekta je i da svi eksponati za muzeje diljem svijeta nastaju u Hrvatskoj, od strane predanog istraživačko-razvojnog tima. Interaktivni eksponati omogućuju posjetiteljima muzeja da kroz zabavu i smijeh nauče kako funkcionira ljudski mozak, a svoje uzbudljive doživljaje dijele na društvenim mrežama i tako potiču daljnji interes. Ovaj globalni uspjeh potvrđuje da je jezik zabave u kombinaciji s edukacijom zbilja univerzalan.

Metamorfoza - tim koji stoji iza uspona

Ovaj originalno hrvatski koncept začet je na ideji osnivača Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, no velika uloga u uspjehu brenda Muzeja Iluzija pripada Metamorfozi. U pitanju je relativno mlada hrvatska tvrtka iz Zagreba, pod vodstvom direktora Tea Širole, koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija diljem svijeta. Upravo tim Metamorfoze Muzeje diljem svijeta vodi kroz sve faze njihovog nastajanja, od izgradnje do svakodnevnog upravljanja, i to iz zagrebačkog ureda.

Broj zaposlenih u Muzeju Iluzija strelovito raste

Kako bi osigurali najbolje iskustvo za posjetitelje Muzeja Iluzija te uspješno radili na globalnoj ekspanziji, ključno je formirati stručan i motiviran tim. U prethodnoj godini zagrebački tim trostruko je narastao te će i u 2024. nastaviti s valom zapošljavanja, koju ponovno žele obilježiti spomenutom nadogradnjom. Uvijek su u potrazi za stručnjacima raznih tehničkih i društvenih usmjerenja koji imaju želju iz Hrvatske raditi na razvoju globalnog koncepta, ali i surađivati s brojnim vanjskim suradnicima i agencijama te u projekte uključivati, kad god je to moguće, hrvatske kompanije i kreativce.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije