Nakladnici

HRT treba obvezati na javnu objavu cjenika oglašavanja

hrt (1)
Patrik Macek/PIXSELL
29.11.2010.
u 19:30

Primjenom kumulativnog efekta od 40 posto zastupljenosti domaće glazbe na svim radijskim i TV kanalima čini se nepravda hrvatskoj glazbi i glazbenoj produkciji, smatraju komercijalni nakladnici

Primjenom kumulativnog efekta od 40 posto zastupljenosti domaće glazbe na svim radijskim i TV kanalima čini se nepravda hrvatskoj glazbi i glazbenoj produkciji.

Nismo zadovoljni ukidanjem obveze HRT-u da javno objavi cjenik oglašavanja i ostalih komercijalnih usluga. Dvojimo i o opravdanosti odredbe da se HTV-u određuju četiri minute reklama u jednom satu, od 18 do 22 sata.

Stavovi su to Koordinacije komercijalnih nakladnika vezani uz konačan prijedlog novog Zakona o HRT-u.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije