Zagrebačka softverska razvojna tvrtka Leapwise predstavila je novi vizualni identitet - zelena strelica i logotip u znaku napretka novi su zaštitni znak ove tvrtke, specijalizirane za razvoj enterprise rješenja u području telekomunikacija, interneta stvari (IoT) i cyber security inženjeringa, koja posluje na čak 16 svjetskih tržišta, objavila je ovog utorka tvrtka.
Suosnivači Mirna i Zlatko Horvat pojašnjavaju kako su se u Leapwiseu odlučili za osvježenje jer je ''sazrijevanje tvrtke i buduće strateške smjernice bilo potrebno pratiti i odgovarajućim rebrandingom''.
''Novim vizualni identitet predstavlja iskorak u novu fazu razvoja Leapwisea, produktivizaciju i još izazovnije projekte. Novi izgled prati i nova web stranica, koja će, vjerujemo, postaviti novi standard u industriji. Dijelit ćemo svoje znanje kroz pažljivo oblikovane blogove svojih eksperata i vrijedne studije slučaja'', ističe Zlatko Horvat, dok će slogan ''Building people and software'' ostati i dalje, objavljeno je u priopćenju tvrtke.
POVEZANI ČLANCI:
''U Leapwiseu razvoj softvera počinje od čitanja CV-ja potencijalnog kandidata i selekcijskog postupka, a ne od pisanja prvih linija koda. Naša poslovna filozofija sažeta je u ideji da su zaposlenici preduvjet za izuzetan softver, zato je njihov izbor najvažniji korak u procesu. Kontinuirano ulažemo u razvoj ljudi, uz plaćene edukacijske programe, treninge i strukovne certifikate. Iskusniji eksperti stečeno znanje dijele i na poslovnim i stručnim konferencijama'', napominje Mirna Horvat.