Na eko-etno salašu Savus u Bukovlju kod Slavonskog Broda započela je nacionalna kampanja razvoja ruralnog turizma “Doživi domaće – istraži ruralnu Hrvatsku”, čiji je cilj dodatno približavanje raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija domaćem i stranom tržištu.
Slavonija je izabrana za početak kampanje jer se radi o idealnom mjestu za prikaz svih prednosti ruralnog turizma. Pandemija COVID-19 pokazala je da ni mnogi Hrvati nisu upoznati s ljepotama koje nudi kontinentalni dio zemlje, no sada ih počinju sve više otkrivati.
– Turisti mijenjaju svoje navike, bježe od masovnog turizma i okreću se prirodi i aktivnom turizmu. Sve ankete govore da im je na prvom mjestu sigurnost. Mi u ruralnoj Hrvatskoj imamo i zdravu hranu, dakle, sve blagodati na jednom mjestu – rekla je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
U okviru prve nacionalne kampanje kroz putovanja ruralnom Hrvatskom otkrivat će se blaga prirodne i kulturne baštine, kao i srdačnost i gostoljubivost domaćina. Kako je istaknuto, ruralni turizam je proizvod koji nudi mnogo toga, od mogućnosti boravka u očuvanoj prirodi, opuštanja i aktivnog odmora do gastronomskih užitaka u domaćim proizvodima.
– Naglasak u kampanji stavljen je na obične ljude. To su ljudi koji se trude dati komadić sebe kada dođete na njihovo imanje, koji se
svim svojim naporima trude gosta zadovoljiti, razveseliti i ispuniti mu dušu. To je ono najbolje od Hrvatske – rekla je promotorica kampanje Doris Pinčić.
U ruralnoj Hrvatskoj još uvijek koriste zaprežna kola ili ...?