Četvrto izdanje New Europe Marketa, konferencije u Dubrovniku na kojoj se okupljaju svi profesionalci iz svjetske TV i medijske industrije, počinje za samo pet dana, u utorak 14. lipnja.
Nakon tri iznimno uspješne godine, NEM 2016 još će jedanput dokazati svoj utjecaj i značenje u medijskoj industriji naše regije, ali i svijeta. Deset tematskih panela, tri specijalne prezentacije vodećih tvrtki u industriji, keynote direktora jedne od najvećih tvrtki televizijske industrije, ekskluzivni intervju s tvorcima jednog od najprestižnijih dokumentaraca u regiji, svjetska premijera dugo iščekivane serije, gostovanje poznatog britanskog MasterChefa te nebrojene prilike za networking i nezaboravni partiji samo su neki od pokazatelja što nas čeka na ovogodišnjem NEM-u.
Uvijek govorim da za projekt ovakve vrste treba od tri do pet godina "da se primi" i evo nas sada pred četvrtim izdanjem, a odaziv je veći nego ikad. Više je tvrtki i sudionika nego ijedne godine prije i posebno nam je zadovoljstvo što ima više tvrtki iz Središnje i Istočne Europe, regije na koju se NEM i koncentrira, rekla je Sanja Božić-Ljubičić, osnivačica NEM-a.
Paneli New Europe Marketa već od njegova prvog izdanja 2013. slove kao najprestižnije rasprave o gorućim pitanjima u kojima sudjeluju utjecajni članovi industrije.
I ove godine NEM istražuje ključne teme televizijskog svijeta - o novim televizijskim modelima te njihovim izazovima slušat ćemo u panelima Koliko smo odmaknuli s monetizacijom OTT-a te Je li DTH spreman za izazov OTT-a; u panelima Pod pritiskom, Quo Vaditis, agencije za media buying i Prihvaćanje digitalnog raspravljat će se o pitanjima budućnosti televizije i novim tehnologijama; teme prilagodbe strukture kanala u konstantno razvijajućoj industriji dotaknut će se sudionici panela Sportski kanali – Je li gužva na terenu prevelika i Nazire li se kraj channel bundlignu; da je sadržaj kralj dokazat će rasprave Reality TV – Je li na odlasku ili se tek zahuktava te Reboot, remake, revival – oduzimaju li mjesto novim idejama; a na kraju ćemo uživati u aktualnom panelu na važnu socijalnu temu Snažne žene na čelnim mjestima za snažnu medijsku industriju.
Vodeći svjetski profesionalci, uključujući Keren Shahar, izvršnu direktoricu distribucije vodeće tvrtke Keshet Internationala, Bartosza Witaka, višeg potpredsjednika i generalnog direktora Viacom International Media Networksa za Središnju i Istočnu Europu, Apostolosa Triantafylloua, Eutelsatova višeg potpredsjednika za prodaju u Središnjoj i Istočnoj Europi i srednjoj Aziji, Izraelu, Kavkazu i zemljama njemačkoga govornog područja te najveći autoriteti industrije u regiji poput Henninga Tewesa, predsjednika uprave RTL-a Hrvatska, Richarda Johna Breškovića, direktora marketinga Hrvatskog Telecoma, Manje Grčić, direktorice Antenna Grupe za Srbiju i Crnu Goru te Dražena Mavrića, predsjednika uprave Nove TV, samo su neki od prestižnih govornika koje ćemo imati prilike slušati na ovogodišnjem New Europe Marketu.
NEM 2016 otvorit će gospodin Christoph Mainusch, generalni kodirektor Central European Media Enterprisesa te izvršni i generalni direktor Nova Groupa, keynote govorom na temu Budućnost televizije je u digitalnom okruženju, a sudionici će imati priliku poslušati posebne prezentacije NEM-ova dijamantnog sponzora Eutelsata i Infobipa.
Pozornicu panel-sobe NEM-a 2016 zauzet će i ekipa igrano-dokumentarnog filma u koprodukciji HBO-a Europe Houston imamo problem, čija je premijera bila održana u sklopu Tribeca Film Festivala, a s kojima će razgovor o samom stvaranju, ali i sadržaju filma, voditi cijenjena voditeljica Antonija Mandić.
Sudionici NEM-a imat će i ekskluzivnu priliku gledanja svjetske premijere uzbudljive serije Dalibora Matanića Novine koja s emitiranjem počinje na jesen na HRT-u.
Podravka će na NEM dovesti i veoma posebnu poslasticu - Kulinarsku pauzu uz MasterChefa Dhruva Bakera koji će uz pomoć poznatoga hrvatskog kuhara Mišela Tokića predstaviti novu seriju britanskog MasterChefa – Croatia's Finest, nakon čega će počastiti sudionike nekima od jela iz svoje kuhinje.
NEM-ovi legendarni partiji neće ni ove godine razočarati te će sudionici uživati u piću dobrodošlice Fox Networks Groupa, doživjeti poznati zalazak tijekom Viasat World Partija te rasplesati se tijekom VICE-ova partija u Lazaretima.
New Europe Market nastavlja rasti i razvijati se pa će tako i ove godine sudionicima pružiti nesvakidašnje poslovne prilike.
Članovi menadžmenta i uprava najvećih svjetskih medijskih tvrtki okupit će se u hotelu Dubrovnik Palace na marketu kojem je cilj promovirati potencijal i mogućnosti koje pruža regija Središnje i Istočne Europe.
Od menadžera i članova uprava televizijskih tvrtki, operatera iz cijele regije, producentske elite pa sve do vodećih tvrtki za analizu i tehnologiju, ali i samih zvijezda, kompletna se televizijska industrija okuplja na NEM-u. Pridružite nam se i vi!