izgubili prtljagu

Platio promotivni 'tvit' da bi se požalio na uslugu British Airwaysa

British Airways portal (1)
Borna Filic/PIXSELL
03.09.2013.
u 20:51

"Tvit" je glasio: "Ne letite s @BritishAirwaysom. Njegova je služba za korisnike užasna".

Jedan muškarac platio je promotivni "tvit" kako bi se požalio na lošu uslugu aviokompanije

Kako piše Mashable, promotivni "tvit" kupio je Hasan Syed da bi se požalio na uslugu British Airwaysa koji je izgubio prtljagu njegova oca, glasio je: "Ne letite s @BritishAirwaysom. Njegova je služba za korisnike užasna".

Promotivne "tvitove" obično koriste oglašivači koji žele doći do šire publike. Oni zauzimaju bitnije mjesto na Twitter feedu, ali izgledaju kao obične poruke, piše BBC.

Syed je porukom ciljao tržište New Yorka i Velike Britanije.

Iz British Airwaysa za BBC su kazali da su se putniku ispričali te kako su s njime u kontaktu, a izgubljena prtljaga trebala bi mu stići tijekom dana.  

>> Pobijedila British Airways: Niste joj smjeli zabraniti križ oko vrata

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije