– Bitna u brendiranju, posebno u vezi s geopolitičkim pozicioniranjem, jest uloga lidera. Ona sve više dobiva na značaju s obzirom na trend personalizacije i prezidencijalizacije politike. Predsjednici države, vlade, parlamenta dobivaju puno prostora u medijima.
Kako ističu mnogi autori, ljudsko je lice snažan medij, sposobno prenijeti identitet i osobnost, stoga nas privlače države i kompanije sa snažnim liderom. No uloga lidera može imati samo kratkoročni učinak ako nije praćen konkretnim političkim i institucionalnim potezima – objasnila je predsjednica Kolinda Grabar Kitarović na svibanjskoj konferenciji Večernjeg lista o brendiranju Hrvatske. Upravo koncept prezidencijalizacije politike daje najbolji uvid u prvu polovinu njezina mandata na Pantovčaku.
Kolinda Grabar-Kitarović vrlo je odlučna biti vidljiva, kako u javnosti tako na diplomatskom planu. Proaktivnija je u odnosu na prethodnike. U brojkama – u dvije i pol godine mandata Grabar-Kitarović odradila je oko 75 putovanja, a osim u SAD, najčešće je putovala u BiH i Sloveniju te je dva puta bila u Afganistanu.
>>Cijeli tekst čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista ili prelistajte e-izdanje
Od ostalih tema izdvajamo:
>>Šutljivi svećenik čuva tajnu Deset zapovijedi
>>David Kruljac uhvaćen s 4,5 kg marihuane i 117 tisuća eura
>>Mia Dimšić: I kolegice koje se skidaju znaju pjevati
>>Večernji list daruje 50.000 kuna vrijedne taksi-bonove
Nadam se još jenom njenom mandatu. Zna prepoznat di nam je mjesto i tko su nam strateški partneri. Svaka čast, već sad daleko ispred obojice prethodnika.