POVIJESNI GRAĐEVINSKI TJEDAN
Spaja se zadnjih 18 metara Pelješkog mosta i pušta u promet završnih 16 km Istarskog ipsilona
Gotovo u isto vrijeme u Istri će se pustiti u promet dionica Cerovlje–Vranja te spojiti krajnji jug s ostatkom Hrvatske
Komentara 48
SI
ne mogu vjerovati kolko jala i licemjerja među našim ljudima. ovaj most je must have projekt, to se moralo napraviti, državni teritorij mora biti zaokružen, ne smijemo si dozvoliti da prolazimo kroz drugu državu! to košta. eto, dostava paketa iz zagreba/osijeka... do dubrovnika, je skuplja za 5 kuna po paketu, samo jer je prolazi kroz neum! 10.000 paketa je 50.000 kuna nepotrebno bačenih. cijena nije problem niti smije biti pitanje, o tim stvarima se ne bi smjelo ni raspravljati, to se moralo napraviti. a to tko je i kada kupovao zemljište oko tog mosta, je nevažno, o tome bruji politika 30 godina, i svatko tko se imalo kuži u prometnice, je mogao zaključiti da će tu negdje biti most. tko je imao novac, je ulagao. netko je i prodavao, to se zaboravlja? tko smo mi da tim ljudima branimo prodaju svojih parcela?! zamislite, zagreb je pun dotepenaca, i 'domoroci' ih kao mrze, al lukavo skrivaju da su baš oni, domoroci, prodavali kućerke i placeve po zagrebu, a ti dotepenci ih plaćali novcem kojeg su negdje ipak zaradili. koji smo mi narod..
NE
Još jedan uspjeh hrvatske građevinske struke i hrvatske pameti!
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Spaja se jug Hrvatske, završava Istarski ipsilon, probija druga cijev tunela Učka, dovodi cesta na zagrebačku obalu u Rijeci, obnavlja željeznica do Mađarske granice, završava Hrvatski dio Vc koridora. Svi infrastrukturni preduvjeti za značajni razvojni iskorak u HR će biti gotovi za max. 3 g.