Vodeća domaća destinacijska menadžment kompanija koja je od ove godine sve svoje djelatnosti objedinila u Uniline grupu, u prošloj je godini ostvarila rast prometa u svim segmentima. Tijekom 2022. zabilježen je promet iznad 43 milijuna eura (327 mil. kuna), što je u odnosu na godinu ranije rast od čak 77 posto. Iako sve sastavnice Uniline grupe, Uniline, E-Tours, Uniline Mobility i Amarin, bilježe rast u prošloj godini prema 2021., najveći dio prihoda grupi je donijelo društvo Uniline. U odnosu na 2021. Uniline društvo, kojem je lani fokus bio na turizam i rent-a-car, zabilježilo je rast prometa od 56 posto.
- Za Uniline je jedan od većih izazova bila pandemija, međutim unatoč svim rizicima, prebrodili smo to izazovno razdoblje i iskoristili ga za razvoj novih poslovnih modela. Formirana je Uniline grupa, čime smo postali one stop shop, tj. mjesto gdje klijent može dobiti sve danas dostupne usluge u turizmu. Rezultati koje smo postigli u 2022.godini, kao i na početku poslovne 2023. posljedica su snažnog oporavka turizma u Hrvatskoj. Fokus grupe u 2023. godini bit će na digitalizaciji poslovanja, razvoju novih proizvoda s ciljem daljnjeg podizanja kvalitete usluga, te na jačanje ljudskih potencijala - komentar je predsjednika Uprave Uniline grupe Borisa Žgombe.
Inače, Uniline grupa nastavila je s pozitivnim pokazateljima i u prvom kvartalu ove godine; potražnja i realizacija u predsezoni je za 133 posto veća u odnosu na isto razdoblje lani, što je rezultat buđenja tradicionalnih tržišta s Dalekog Istoka, a dobri rezultati se očekuju i u nastavku godine.
- Zahvaljujući dobrim rezultatima i u ovoj godini nastavljamo s investicijama koje će doprinijeti podizanju kvalitete usluge i znatno izraženijoj personalizaciji usluga kroz korištenje najnovijih tehnologija na svim razinama turističke ponude - kaže Kristina Peruško, članica uprave Uniline grupe.