Među vukovarskim osnovnim školama čiji učenici nižih razreda, putem donacije HEP-a, svakoga mjeseca primaju dječji časopis Radost je i Osnovna škola Blago Zadro iz Vukovara. Učenici drugog razreda ove škole već drugu godinu primaju ovaj časopis, a mi smo ovaj razred posjetili upravo na dan kada im je stigao novi broj. Tako smo se i sami mogli uvjeriti u radost učenika zbog novog broja Radosti kao i nestrpljivosti da što prije pregledaju časopis i vide što novi broj donosi, kakve su priče, posteri, pjesmice…
– U Radosti najviše volim čitati stripove. Njih uvijek sve prvo pročitam, a onda listam i čitam dalje. Volim čitati i priče o životinjama. Lijepe su mi i fotografije životinja. Čuvam i postere koje dobivamo uz Radosti tako da već imam puno postera – kaže nam Tabita Džaja.
Dodaje i kako vrlo često, kada ima vremena, lista Radost kod kuće i čita tekstove koji su joj interesantni.
I njezin prijatelj iz razreda Domagoj Vicković kaže kako redovito čita časopis Radost.
– Najviše volim čitati tekstove o životinjama. U njima uvijek nešto novo saznam i vidim. Tako sam naučio puno. Volim čitati i stripove koji mi se isto jako sviđaju. Kući čuvam sve stare brojeve Radosti – kaže nam Domagoj.
Emil Saulić dodaje kako svaki broj Radosti pročita od početka do kraja, ali da uvijek krene s tekstovima o životinjama.
– Volim čitati tekstove o životinjama. Oni su mi super. Gledam i kada imamo neke zadatke, a čitam priče i pjesme. Sviđaju mi se i crteži učenika. Ima puno jako dobrih tekstova. Iduće godine i mi ćemo poslati neke svoje radove da budu objavljeni – rekao je Emil.
Njegov školski prijatelj Borja Đurić također voli čitati stripove, ali i čitati razne priče, pjesme, igrokaze…
– Jako mi se sviđaju priče o životinjama. Radimo i zadatke iz časopisa. Sve Radosti čuvam kući, imam i puno postera. Super mi je Radost jer ima puno zanimljivih tekstova o svemu. I moji prijatelji rado čitaju Radost. Nekada je zajedno prelistavamo – kaže Borja.
Nastavnik razredne nastave Zdravko Erceg kaže kako i u nastavi često koristi dječji časopis Radost i to najviše u nastavi hrvatskog jezika i prirode i društva. Njegovi učenici tako često vježbaju čitati kroz tekstove iz Radosti, a tako su učili raditi i strip.
– Djeca jako vole Radost i kroz časopis im se nude kvalitetni sadržaji, nova znanja, ali na drugačiji način. Dobro je da časopis prati plan i program nastave tako da ga koristimo i kao alternativni udžbenik. Samim tim jako dobro koristi i nama nastavnicima jer djeci možemo ponuditi nešto više i drukčije od onoga uobičajenoga – kaže Erceg.
Dodaje i kako misli da bi dobro bilo da u časopisu bude više zagonetki koje bi djeca rješavala i tako naučila razmišljati i promišljati. Podsjeća i da časopis prati i važne datume, godišnja doba, povijesne događaje…
– Ovo je svakako hvale vrijedna akcija HEP-a koju bi trebalo dodatno nadograđivati i razvijati. Djeca trebaju što više imati ovakvih sadržaja kako bi naučila dodatne stvari, ali i naučila čitati i listati. Sve se svelo na laptope, tablete i mobitele, a to nije dobro – kaže nastavnik Erceg.