Rezultate istrage očekujemo za petnaest dana, nisam kockar i neću izlaziti s nikakvim špekulacijama već s pravom informacijom, i to kad budemo sigurni u uzrok nesreće - rekao je na mjestu nesreće teretnog vlaka, koji je u noći s petka na subotu sa 16 vagona nakrcanih kontejnerima koštanog brašna iskočio iz tračnica pred kolodvorom Sušak-Pećine, predsjednik uprave HŽ Infrastrukture Branimir Jerneić.
Jerneić je, zajedno s Ivanom Matasićem i Tihomirom Lažetom iz uprave, obišao petstotinjak metara pruge s koje se još uvijek uklanja “krš” i rasuto brašno te procijenio štetu, koju će platiti, kako tvrdi, ona tvrtka HŽ-a za koju se utvrdi da je odgovorna za nesreću, na desetak milijuna kuna. Jerneić nije htio komentirati ni nagađanja o mogućoj sabotaži, kao ni “slučajnost” da se u utorak dogodila nova željeznička nesreća (kolodvor Plaški).
- Uprava HŽ Holdinga odbacila je sve sumnje u diverziju. Željeznički promet je i dalje najsigurniji prijevoz, a jučer se u Lici dogodila tek manja “nesreća” pri remontu motorne drezine - tvrdi.
Dva kolosijeka na potezu Škrljevo-Rijeka, iako još uvijek bez struje, osposobljena su za teretni promet u utorak predvečer. Radovi se prekidaju svakih 12 sati i potez se otvara pa je tako u noći prošlo 15 vlakova (pet tisuća tona robe), većinom kontejnera Luke Rijeka i HŽ-a, a gospodarskog zastoja nema. Putnici se i dalje prevoze autobusima, i tako će ostati dok pruga ne bude sto posto sigurna.
Mene više zanima kuda je išlo to \"crkotinsko brašno\". Ako je za izvoz, onda je sve u redu. Samo bojim se da to kravlje ludilo opet netko uvozi u Hrvatsku.