Nastavak gradnje brze ceste, odnosno autoceste od Zagreba do graničnog
prijelaza u Goli, sada naznačenog kao Podravski ipsilon, počet će
još u prvoj polovici ove godine tako da bi ta prometnica od
Gradeca do Vojakovačkog Kloštra trebala biti gotova do kraja
iduće godine. Darko Koren, koprivničko-križevački župan, optimistično najavljuje razrješenje svih
dvojba oko ove ceste .
Nema dvojbe
A sve to, kaže, temelji na dosad obavljenim pripremnim poslovima,
ponajviše na upravo raspisanom natječaju Hrvatskih cesta za
izbor izvođača radova. Time zasigurno, dodaje Darko Koren, padaju u
vodu sve sumnje u gradnju 106 kilometara moderne prometnice od
Kraljevačkih Novaka do Gole. Doduše, od spomenute dionice
već je dovršen dio do Gradeca, ali je postala upitna dalja
gradnja zbog pomanjkanja novca. Sve se, međutim, riješilo
njenom prekategorizacijom u autocestu.
Time je, tvrdi župan Koren, nestala svaka neizvjesnost što,
po njemu, potvrđuje i skori izbor izvođača te otvaranje samog
radilišta. Prema najnovijim informacijama, kaže, zbog
izgradnje autoceste umjesto ranije projektirane brze neće trebati
ništa mijenjati u županijskom prostornom planu. Naime, sve
promjene, objašnjava Zlatko Filipović, ravnatelj županijskog
Zavoda za prostorno uređenje, događat će se unutar ranije planiranog
koridora te čak i gradnja naplatnih kućica.
U skladu s planovima
Tako otpadaju sve rasprave o spomenutim dopunama prostornog plana, pa i
najavljivane za današnju sjednicu Županijske
skupštine.
Inače, navodi Zlatko Filipović, već je zatraženo izdavanje lokacijske,
a time i građevinske dozvole za gradnju dionice autoceste od Gradeca do
Vojakovačkog Kloštra u dužini od 25 kilometara, s time će
uporedno s gradnjom početi i pripremna dokumentacija za preostali dio
trase do Koprivnice, potom Gole čija će gradnja po svim najavama biti
mnogo zahtjevnija, uz ostalo i zbog probijanja tunela te
premošćenja rijeke Drave.
PROMET Raspisan natječaj za izbor izvođača radova prve dionice ceste