Vozila s električnim i hibridnim pogonom tako čine tek 0,32 posto u ukupnom broju vozila s važećom prometnom dozvolom u toj kategoriji. M1 označava kategoriju motornih vozila s najmanje četiri kotača namijenjenu za prijevoz putnika koja osim sjedala za vozača imaju najviše osam sjedala.
Međutim, trend rasta broja navedenih vozila govori da se interes iz godine u godinu prilično povećava. Kada su u pitanju vozila na hibridni pogon, porast broja vozila 2017. godine u odnosu na prethodnu bio je 35,6 posto, 2018. porast je bio 42,1 posto, a 2019. godine porast je bio čak 56,2 posto. Tako je ukupni broj hibridnih osobnih vozila s važećom prometnom dozvolom 2019. godine bio 5,547. Zanimljivo je da je 2007. godine njih bilo tek 71.
Kod osobnih vozila koja imaju isključivo električni pogon, trend rasta je također visok, tako je 2019. u odnosu na 2018. godinu porast bio čak 61,5 posto, godinu ranije porast je iznosio 63,2 posto, a 2017. godine porast je u odnosu na 2016. iznosio 23,6 posto. Ipak, ukupni broj pravih električnih vozila znatno je manji od broja hibrida te ih je u 2019. godini u Hrvatskoj 730.
Zanimljivi su podaci i za vozila iz kategorije L (mopedi, motocikli, tricikli, četverocikli). Naime, u toj kategoriji broj vozila s električnim i hibridnim pogonom također raste. Tako je njihov broj 2019. godine u odnosu na raniju godinu narastao za 66,1 posto, te ih je sada ukupno 1,329. Hibridna vozila iz L kategorije izuzetno su malobrojna te postoje samo dva takva vozila među vozilima s važećom prometnom dozvolom u Republici Hrvatskoj.