Zagreb diktira trendove

Modne vizionarke originalnom idejom protiv masovne ponude trgovačkih centara

Dioralop
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
1/29
19.05.2014.
u 09:00

Sve je više oaza za one željne unikatnog proizvoda i vrhunske kvalitete

Graz i Trst godinama su bili modne meke brojnim Zagrepčankama koje su pratile modne trendove, no hrvatska metropola polako postaje odredište koje modu – diktira.

Najnoviji je primjer trgovina modnog brenda Dioralop, otvorena u Staroj Vlaškoj.

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

Andreja Bistričić i Maja Merlić osmislile su unutarnje uređenje dućana

Andreja Bistričić i Maja Merlić osvojile su i Annu Wintour, zloglasnu urednicu Voguea, a Zagrebu, osim mode, nude i jedinstvenu galeriju.

Svlaatchi galerija

Kao velike ljubiteljice umjetnosti sjetile smo se, dok smo radile kabinu za presvlačenje, da bismo htjele jednom mjesečno u njoj izložiti rad nama dragog umjetnika. Tako je, kaže Andreja, nastala Svlaatchi galerija u kojoj se, dok isprobavate odjeću, možete intimno stopiti sa slikom, fotografijom, instalacijom, a trenutačno je to rad fotografkinje Sanje Bistričić.

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

Svlaatchi galerija u kojoj, dok isprobavate odjeću, uživate u umjetnosti

– Ideja vodilja bila nam je ponuditi Zagrebu nešto novo, unijeti dašak Berlina, čak i Beograda pa smo prostor uredile industrijskim dizajnom koji pristaje uz naš rad – objasnila je Maja koja je izradila nacrte za police i štendere.

Dioralop potpisuje uređenje prostora, a namještaj je izradio dvojac “Dva, tri” iza kojeg stoje produkt-dizajneri Ivan Filković i Igor Mrakužić.

Vodovodne cijevi kao štenderi obojene u crno, drvo i simpatične lampe savršena su kulisa kolekciji za proljeće i ljeto 2014.

Masovnoj ponudi trgovačkih centara usprotivila se i Igrajna Vargek, vlasnica concept storea Iggy u Varšavskoj.

Unikatni proizvodi

– Ljudi sve više gledaju i cijene kvalitetu te dobre materijale, ali traže i dobre cijene pa smo pronašli kompromis – kaže Igrajna, čiji je dućan pravi mali poligon za niz domaćih dizajnera poput Sonje Lamut, Borše, Roberta Severa i drugih, a velik interes kupaca proširio je i proizvodnju vlastita modnog brenda.

Foto: Marko Lukunić/PIXSELL, Davor Puklavec/PIXSELL

Igrajna Vargek često poziva kupce i prijatelje na čaj i druženje, a prolaznike uveseljava cvijećem na vratima trgovine

Iggy prodaje unikatnu odjeću koja zapravo čini interijer koji je šaren, veseo i stalno se mijenja, a vlasnica kupce i prijatelje poziva na čaj i druženje te osvaja slučajne prolaznike veselo urešenim izlozima na koje ispisuje poruke i dan im uljepša teglicama cvijeća na ulazu u trgovinu.

Trendove je željela postavljati, a ne pratiti i Andrea Ercegović, vlasnica Vešmašine na Opatovini.

Foto: Anto Magzan/Pixsell

Vešmašina ima sve komade zbog kojih bismo inače morali u inozemstvo

– Jednostavan prostor, siva podloga i metalne konstrukcije pravi su izlog za odjeću i obuću, a stalno se nadograđuje – kaže Andrea, koja je u Hrvatsku dovela vrhunske brendove poput Wildfoxa, Miiste, Unifa, uz posebnu suradnju s Linkom by Ogi Antunac i Zoran Mrvoš.

Vešmašina ima i odličnu web-stranicu koja omogućava kupnju i svima izvan Zagreba.

>>Pistom crnom poput mraka marširali modni prinčevi u suknji

>>Pariz, London, Zagreb - dašak svjetskih trendova u metropoli

Komentara 1

NO
No1
12:36 19.05.2014.

"Polaroid"!?!?!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije