Šalteri za informacije i plaćanje računa Elektre Zagreb u Gundulićevoj od petka rade samo prijepodne. To je povećalo gužve, ali i otežalo dolazak zaposlenim građanima. Zbog toga su jučer prosvjedovali na dežurni telefon Večernjeg lista.
- Izašla sam s posla da bih dobila informaciju o stanju brojila. Ujutro mogu doći samo umirovljenici, a nama zaposlenima više je odgovaralo poslijepodne. Kad sam pitala zašto su to ukinuli, u Elektri su rekli da su zaposlenici na bolovanjima. To me čudi jer sam vidjela mnogo službenika iza šaltera - rekla je Blanka T., u nadi da novo radno vrijeme neće biti trajno.
Jučer su pred svih osam šaltera čekali redovi građana. Četiri šaltera bila su na raspolaganju za informacije i reklamacije, a četiri za plaćanje HEP-ovih računa.
- Čekam već pola sata. Račune svaki mjesec plaćam tu jer nema provizije. Možda je nekome pet kuna malo, ali meni je jako puno - rekla je umirovljenica Anica Malčić čekajući u redu pred šalterom uplata.
Kristijani Šafar više je odgovaralo poslijepodnevno radno vrijeme.
- Od 17 do 19 sati nije bilo gužve, pa sam mogla bez čekanja platiti račune. Nadam se da će se brzo vratiti na staro radno vrijeme - rekla je K. Šafar.
Vladimir Shek, koordinator za informiranje Elektre Zagreb, potvrdio je da je poslijepodnevni rad sa strankama ukinut zbog bolovanja djelatnika.
- To je privremeno i potrajat će dok zaposlenici ne ozdrave. Zbog velikih gužvi planiramo za udarnih dana, a to je uglavnom od 15. do 20. u mjesecu, omogućiti plaćanje računa i na šalterima informacija. No to će stvoriti poteškoće građanima koji trebaju samo informacije jer će i oni morati čekati u dugim redovima. Drugih rješenja zasad nemamo jer na području Elektre Zagreb ima 460.000 potrošača. Ni stotinu šaltera ne bi smanjilo gužve - rekao je V. Shek, te preporučio građanima da HEP-ove račune plate u poštama ili FINA-i.
DIJANA KOPJAR MUCAK