Došao je u Namu na Kvatriću po kućne potrepštine, a onda je primijetio djevojku koja je kupovala iste stvari. Svidjela mu se, kaže, na prvu, no nije skupio hrabrosti da joj priđe. Odlučio ju je zato potražiti s pomoću plakata koje je noću polijepio po tramvajskim i autobusnim stanicama po cijelom gradu, a na njima opisuje što je kupila, ali i nosila na sebi.
– Trebalo je dobro pročešljati internet i upoznati se s tipovima i nazivima ženske obuće, o čemu nemam blage veze, ali nekako sam uspio. Ovdje je riječ o poluotvorenim balerinkama. Fotografiju cipela s plakata našao sam u jednom webshopu, ali nisu bile u istoj boji pa sam to popravio Photoshopom – smije se informatičar iz Zagreba.
No nije on jedini koji se u posljednje vrijeme uz pomoć takvih oglasa i društvenih mreža bacio u potragu za “misterioznim djevojkama”.
Ona u nedavnome slučaju Mihaela Diklića na nogama nije imala “polubalerinke”, već “marte”. Fatalni susret dogodio se u noćnom tramvaju u smjeru Prečkog, a dok je on skupljao hrabrost da joj priđe, ona je izišla. Grad je stoga također oblijepio plakatima kojima je tražio “curu s crvenom kosom, crnim martama i super osmijehom”.
Prometni redar Andrija Pavić, pak, umjesto plakata odabrao je Facebook, uz pomoć kojega je pokušao naći ženu koja mu je, dok je kisnuo na križanju Aleje Bologne i Škorpikove, dala kišobran.
– Usprkos tome što je bilo rano jutro i što je padala kiša, žena je bila vedra i nasmijana. Stala je usred raskrižja, otvorila prozor auta i pružila mi kišobran. Jedan osmijeh i jedan kišobran bili su dovoljni da zanemarim činjenicu da sam potpuno pokisnuo – opisao je Andrija.
Pogledajte video: Koliko muškarci poznaju ženske beauty proizvode?
Da sam žensko i da me takvi traže, odmah bih nabavila pancirku i bar suzavac.