Kako bi se ponuda hrvatskih restorana približila što većem broju građana te potakla bolja suradnja između ugostitelja i posjetitelja, u ponedjeljak počinje još jedan Tjedan restorana Hrvatske.
Ova gastronomska akcija počinje Brunchom koji će se održati u središtu Zagreba, na terasi Oleander hotela Regent Esplanade Zagreb, a glavna značajka mu je ponuda posebno osmišljenih jelovnika sastavljenih od triju jela (predjelo, glavno jelo i desert) po fiksnoj cijeni od 100 kuna.
Većina restorana u ponudu uključuje aperitiv ili čašu vina. Vrijednost ponuđenih jela u redovitoj je ponudi veća najmanje 40 posto.
Organizatori također žele potaknuti građane na kušanje koktela prije večere pa će se u hotelskim barovima pod sloganom „Na Cocktail u hotel“ građanima nuditi kokteli po promotivnoj cijeni od 20 do 25 kuna.
U Tjednu restorana Hrvatska građane očekuje i akcija „Pokretne juhe“. Tijekom radnog dana brendirani kamion s juhama pripravljenim u restoranima svakog će dana u Zagrebu nuditi nekoliko vrsta juha po cijeni od 10 kuna.
Organizatori također žele potaknuti građane na kušanje koktela prije večere pa će se u hotelskim barovima pod sloganom „Na Cocktail u hotel“ građanima nuditi kokteli\" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ slogan nije mogao biti ~ „Na * koktel * u hotel“... tko bi to razumio?!