opsada maksimira
Snađi se kako znaš – preskaču ogradu i traže rupu
Drugi je ovo radni dan da putnici moraju presjedati na kolodvoru u Maksimiru. Da stajalište nije spremno, pokazuju i ove fotke. Putnici do ceste moraju preskakati ogradu ili se provlačiti kroz rupe u mreži.
Komentara 4
VI
Vidjet će te pravu anomalijuDa si "prometni stručnjaci" gradske uprav stvarno stručnjaci prometa, danas bismo imali tramvaj uz žejeznčke tračnice sve do Dubrave Da, "provozite" se googlom po Branimirovoj, od Heinzelove do Mandlove Vidjet će te pravu anomaliju - Iakoako je između tramvajskog okretišta Borongaj i remize u Dubravi samo 1650m i dovoljno protora za tračnice u oba smjera, tramvaja nigdje na vidiku A to bi smanjlio troškove svima, ne samo stanovnicima koji sad moraju presjedati s autobusa na tramvaj i obratno Neću spominajti izvanrednu situaciju koja je trenutna i bit će do 11. veljaće 2013. godine, a koja je i ovod ovim fotografijama Te jasan odraz nebrige gradske uprave za promet Jer, ponavljam, nikakva ograda neće spriječiti činjenica da nema normalnog pristupa tom maksimirskom stajalištu vkaova već pola stoljeća, ne samo "danas"
VI
05.03.2013. u 11:05h lima83 "Spusti" se google mapsom do tog kolodvora Pa onda sam pronađi "normalan" put do tog stajališta Čak ga ne možeš vidjeti niti iz zračne snimke, kamoli iz googlovog vozila koje je došlo do krajnjeg mjesta do do kojeg može bilo koje vozilo U nastavku je samo utabana staza kroz "šumu" s borongajske, južne strane i živica s branimirove, sjeverne, strane Možeš jasno vidjeti kućni broj 47 na zgradi preko puta željezničkog stajališta Maksimir Možeš isto tako jasno vidjeti da nema u blizini nikakvog autobusnog stajališta Između početne stanice ZEt-ovih autobusana Borongaju kod okretišta tramvaja i željezničke stanice Maksimir skoro 700 metara, "prometni stručnjaci" gradske uprave Zagreb nisu se udostojali postaviti autobusnu stanicu kako bi "pokupili" putnike koji izlaze u Maksimiru, jer im je bliže nego silaziti na Glavnom kolodvoru
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da, nije problem u stanici, već u položaju na koji su ju smjestili "prometni stručnjaci". Je, zbog tehničkih razloga, zapravi zakona najobičnije fizike kretanja i inercije, vlaku je nisplatiov stajati na mjestima na kojima su "prometni stručnjaci" izgradili pristupe ii prijelaze željezničkih tračnica. Tako sad imamo optimalno postavljene kolodvore i totalno neprihvatljiva mjesta pristupa kolodvorima A za to je krivac, tko? Gradski ured za prostorno uređenje i promet u gradu Zagrebu Dokaz? Jednostavno upišite u tražilci Zagreb te se "spustite" na produženu "novu" Branimirovu kod Maksimira Jasno će te vidjeti tko je stvarni krivac za takvo ponašanje putnika vlakova - grad Zagreb i njegova uprava Zašto? Zato što je ta željeznička stanica tu bila davno prije nego je Borongaj izgrađen u sadašnjem obliku