“Tisuću generacija noćas ne spava”, pjevali su učenici Športske gimnazije dok su se na platnu iza njih izmjenjivale reklame koje najavljuju noćne šopinge u trgovačkim centrima.
A osim pjesme, srednjoškolci su pripremili i vlastiti film, kao i kratki igrokaz te izložbu, a sve kako bi promovirali hrvatske proizvode. Za sajam Kupujmo hrvatsko, koji su organizirali u svojoj školi, pripremali su se mjesecima, a sve kako bi svojim kolegama objasnili da kupnjom domaćih proizvoda čuvaju radna mjesta u svom, ali i drugim gradovima Hrvatske.
– Stupili smo u kontakt sa 250 domaćih proizvođača kako bi nam pomogli u organizaciji sajma. Mnogi od njih poslali su nam proizvode koje ćemo kasnije iskoristiti u đačkom domu koji se nalazi u sklopu škole – objasnila je Lucija Bojanjac, učenica Športske gimnazije i jedna od glavnih “krivaca” za sajam. Kako je objasnila Bojanjac, sama ideja za takvo što stigla je na satu zemljopisa kod profesora Stipe Perišića, koji je gimnazijalcima predložio da naprave nešto što je korisno za njih, ali i za sve ostale.
– Uvijek kruži neka predrasuda da su sportaši nezainteresirani za sve što ima veze sa školom, ali oni su dokazali kako to uopće nije istina. Da pripreme igrokaz, ali i sve ostalo, dolazili su u slobodno vrijeme, ostajali u školi do navečer – pohvalila je svoje đake voditeljica dramske skupine Mateja Roščić.
A velika pohvala stigla im je i od kolega koji su s oduševljenjem pratili sve što su učenici iz projekta Kupujmo hrvatsko pripremili, a i postavili im brojna pitanja o proizvodima Saponije, Francka, Kutjeva, Brokule&Ž te ostalih domaćih brendova.