Srpanjski program Ljetne pozornice Tuškanac nastavlja se programom u organizaciji Hrvatskog filmskog saveza. Do nedjelje publika će moći pogledati remek-djela američke kinematografije sedamdesetih, među kojima je i hrvatska premijera filma Apokalipsa danas: Final Cut, zasad posljednja redateljska verzija Francisa Forda Coppole iz 1979. godine, koja se ponešto razlikuje od verzije prikazivane u kinima te Redux verzije iz 2001. godine.
Ostali naslovi uključuju Kinesku četvrt (1974) Romana Polanskog, Pasje popodne (1975) Sidneya Lumeta, Božanstvene dane (1978) Terrencea Malicka i Ponoćni kauboj (1969) Johna Schlesingera.
Od utorka do četvrtka Zagreb Film Festival, usto, predstavit će i tri naslova iz ovogodišnje distribucije. Radi se o islandskom filmu Mlijeko (2019) Grímura Hákonarsona, čileanskom Ema (2019) Pabla Larraína te belgijskom Bosonogi car (2019) Jessice Woodworth i Petera Brosensa, film koji je i hrvatska manjinska koprodukcija gotovo u cijelosti snimljen na Brijunima.
Sva tri naslova prikazana su na posljednjem izdanju ZFF-a, uz odličan prijem publike. U kolovoz će nas uvesti Motovun Film Festival, koji na Ljetnoj pozornici Tuškanac gostuje od 31. srpnja do 3. kolovoza. Publika će imati priliku pogledati četiri intrigantna i hvaljena naslova iz natjecateljskog programa: Rocks (2019) britanske redateljice Sarah Gavon, Tetkicu (2019) južnoafričkog redatelja Olivera Hermanusa, Istinitu priču o Nedu Kellyju (2019) australskog redatelja Justina Kurzela i U krugu (2019) bugarskog redatelja Stefana Komandareva. Prije svakoga filma prikazat će se i kratkometražni naslov iz ovogodišnje selekcije. U kolovozu nas očekuje i «Film u šumi», poseban program popularnih, festivalskih i kinotečnih naslova među kojima će svatko pronaći nešto za sebe.