Vrijedi probati

Želite li isprobati stvarno izvrsnu kavu, ovo će vas mjesto oduševiti i ponudom i ambijentom

Zagreb: Coffee shop Quahwa
Neva Zganec/PIXSELL
12.12.2023.
u 11:38

Quahwa je mjesto u kojem se kavi posvećuje najveća pažnja, a svaki je detalj, kažu, iznimno važan za šalicu ovog mnogima omiljenog napitka

Zamisliti život bez kave mnogima je od nas nezamislivo. Od jutra do večeri, ona je naša jutarnja energija, dnevna inspiracija, popodnevna pratiteljica na druženjima, večernja doza budnosti. Za neke ritual, za neke napitak od životne važnosti, za neke nužno zlo, kako god je tko poimao, ona je neporecivi dio našeg života oko kojeg se vrte razni, najčešće lijepi događaji i emocije. A kada netko od svoga omiljenog napitka stvori posao u kojem uživa, neporecivo je to velika sreća. Upravo je to slučaj s Quahwom, mjestom koje je već godinama kultno stjecište kavoljubaca. Iako se Quahwa nalazi u Teslinoj 9, miris čarobnog napitka prostire se duž cijele ove ulice, koja prolazi središtem Zagreba.

Nema dobre kave bez dobrog prženja 

Osim što se može popiti najfinija kava, ondje je smještena i mala pržionica tako da je jasno odakle se širi miris. A upravo prženje kave bio je lightmotiv Robertu Pudiću, jednom od osnivača Quahwe, da pokrene posao. S procesom prženja kave upoznao se još u djetinjstvu jer je to bio dio obiteljske tradicije, a upravo prženje, kaže, kavi daje poseban štih. „U originalu riječ 'qahwa', u omanskoj tradiciji, znači 'poziv na druženje'. Mi smo je preformulirali u Quahwa zbog vizije osnivača tvrtke da je svaki trenutak u životu dragocjen i nepovratan i da ga treba provesti u ugodnom društvu te uživati u kavi koja svojom kvalitetom treba pratiti atmosferu u kojoj se pije“, objašnjava voditelj prodaje Quahwe Robert Ribarić i dodaje da kava mora biti ukusna i zdrava jer je voće, a voće je ukusno i zdravo i mora biti dostupno svima jer zdravlje nije privilegija.

11.12.2023., Zagreb - Coffee shop Quahwa. Photo: Neva Zganec/PIXSELL
Foto: Neva Žganec / PIXSELL

Kava želi posebnu pažnju

A kada je, pak, o okusima kave riječ, u Quahwi objašnjavaju da ovisi o mnogo stvari: mjesta gdje je rasla, načinu branja, koliko se pažljivo odnosilo prema njoj, i još mnogo toga. No najvažnije je znati što je uopće dobra kava i stoga se oni uvelike trude educirati tržište o toj temi te često u svom prostoru priređuju ciljane evente. Da bi pak dobili vrhunski proizvod, u Quahwi svakom detalju u procesu posvećuju puno pažnje. Kava se prži na licu mjesta, u lokalu, a strojevi koji se koriste su prvoklasni. U samom procesu koristi se poseban softver koji mjerenjem razina kiselosti, šećera i gorčine traži savršena „poklapanja“ na temelju kojih se prži kava.  

Osim toga, kao mala društveno-odgovorna kompanija vrlo su osviješteni pa im je važno i odakle nabavljaju kavu. Kako objašnjava R. Ribarić, kavu nabavljaju direktno od farmera, tj. s plantaža, prže je u vlastitoj pržionici uz pomoć vrhunskih stručnjaka, a potom pakiraju i distribuiraju. „Tijekom godina rada unaprijedili smo proces prženja kave te provodimo istraživanja uz pomoć Prehrambenog fakulteta u Zagrebu, ulažemo u znanje i opremu, što nam omogućuje da osiguramo kvalitetnu kavu svojim vjernim kupcima“, objašnjava on i dodaje kako je u svemu ljubav prema kavi glavni pokretač, a od svakog zrna žele napraviti što bolji proizvod.

Zdrava kava kao misija

U njihovoj poslovnoj misiji najveći je izazov, napominje, stvoriti zdravu kavu koja utječe pozitivno na zdravlje i da kao takva bude prepoznata te da svatko ima pravo na šalicu zdravlja. „Svijet kave je zanemaren od strane sruke i znanosti, a odnos prema kavi je degradiran u odnosu na, npr. vinogradarstvo. Kava više potiče civilizacije nego vino, ona više utječe na zdravlje i raspoloženje nego vino, ali nema na njoj fokusa“, navodi Ribarić, objašnjavajući da kava ima puno više aminokiselina, šećera, proteina i ostalih hlapljivih i nehlapljivih sastojaka koji daju nekoliko puta veću kompleksnost okusa od, primjerice, vina.

I dok je glavni cilj u razvoju brenda stvoriti funkcionalnu kavu, u onom društvenom spektru trude se biti što inkluzivniji. Kao kompanija, imaju status integrativne radionice za rad osoba s invaliditetom, i to od 2020 godine. „Kroz naš razvoj uvijek smo gledali da na neki način pomognemo teško zapošljivim skupinama te nam je to omogućeno uz pomoć ZOSI-a. Možemo se pohvaliti da imamo 60% zaposlenika iz te skupine i vrlo smo ponosni na taj podatak. Uz suradnju s HZZ-om imamo 7 osoba s invaliditetom na stručnom osposobljavanju, a nositelji smo nagrade poslodavca godine za 2020 godinu“, ističe s ponosom R. Ribarić.

11.12.2023., Zagreb - Coffee shop Quahwa. Photo: Neva Zganec/PIXSELL
Foto: Neva Žganec / PIXSELL

A tko su njihovi klijenti? Ribarić napominje da su to svi oni koji žele kvalitetniju i zdravu kavu i upravo to je komunikacija kojom osvajaju tržište. Kao i svima nama, i njima je digitalna komunikacija osnova, i stoga je važno imati partnera koji će im omogućiti jednostavno, brzo i sigurno realiziranje svih poslovnih ciljeva. Upravo takav partner je A1 Hrvatska koji je nedavno predstavio unaprijeđene mobilne tarife i fiksne pakete za male poslovne korisnike, skrojene prema njihovim specifičnim potrebama te s benefitima koji omogućavaju dodatne uštede i fleksibilnost.    

„Preporuka i kvaliteta naš su najbolji kanal prodaje i, naravno, klasični, direktan kontakt s potencijalnim klijentima. Važno je i dugogodišnje iskustvo našeg voditelja prodaje u prodaji kroz b2b kanal“, kažu u Quahwi, ponosni na svaki svoj uspjeh i put do njega. Ako još niste, vrijedi ondje svratiti, posebno želite li isprobati baš nešto ekstra od omiljenog crnog napitka. Jedan od njih je turska kava pripremljena u užarenom pijesku te artisan ledeni čajevi.    

Sadržaj donosimo u suradnji s A1 Hrvatska.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije