Odgovornost prema biciklistima osjetili su, čini se, u Zagrebparkingu jer su s prvim danom proljeća i masovnijim korištenjem tog prijevoznog sredstva dopustili i parkiranje u javnoj garaži. Riječ je o jednomjesečnom pilot-projektu u garaži u Martićevoj 69 pokraj Kvaternikova trga u kojoj se pokraj ulaza može parkirati 20-ak bicikala. Ako građani pokažu interes, iz tvrtke su kazali da će parkiralište za bicikle osigurati i u drugim garažama, a parkiranje će za početak biti besplatno.
– Nakon isteka probnog razdoblja od mjesec dana biti će određena visina naknade za satno, dnevno i mjesečno parkiranje bicikla koja će svakako biti prihvatljiva korisnicima – kazali su iz Zagrebparkinga.
Napomenuli su da je riječ o novoj usluzi koja se uvodi radi poboljšanja uvjeta odvijanja biciklističkog prometa, a pohvale su dobili i od Sindikata biciklista.
– Potez možemo pohvaliti, očekujem da će biti dobro prihvaćen među građanima – kazao je Davor Klarić iz Sindikata biciklista. Dodao je da je najveća prednost što su garaže pod videonadzorom pa će se malo tko odlučiti na krađu.
– Upitna nam je jedino naplata parkiranja. Smatramo da bi to trebalo izbjeći, barem dok se građane još uvijek navikava na korištenje bicikla – kazao je Klarić.
>>Postaje li Zagreb pravi biciklistički grad?
>>'Bandić nam je obećao magistralu dugu 7 km, ali od toga još ništa'
>>Bandić: Spuštamo cijene parkiranja sve dok ne popunimo garaže
Čak niti za bicikle ne žele snositi nikakvu odgovornost ako ga netko ukrade ispred nosa "pospanca" od čuvara i nekoliko kamera u garaži?! Pa koji ću onda klinac ostavljati bicikl u garaži kada ga mogu tako uredno vezati i na nekom mjestu predviđenom za bicikle na otvorenom i dobro svezati, isto nemam garancije da će ga netko "maznuti" ali bar neću plačati za taj strah kao u garaži. Mislim koja je sada prednost parkianja u graži naspram parkiranja na otvorenom, haloooo ima li koga sa malo sivih stanica koji smišljaju ovakve nebuloze. I na kraju svaka čast, prvo naprave polovično staze za bicikliste po centru grada (dalje od centra da ne spominjem), pa onda kemijaju sa policijom da se što više biciklisti oderu kaznama za nedostatnu opremu, pa sada ovo sa garažama. Sve mi se čini da je gradu više u interesu da se što manje ljudi vozi na biciklima.