VOLVO

Dizelaš od 181 KS troši 3,8 litara i ispušta 99 g/km CO2

volvo motor
Foto: Volvo
01.04.2014.
u 10:00

Nova generacija Drive-E motora smanjuje potrošnju uz bolje performanse

Zbog smanjenja potrošnje goriva i emitiranja štetnih plinova u atmosferu, Volvo odustaje od svojih petcilindarskih i šestcilindarskih motora te će u budućnosti njihovi automobili imati četiri cilindra. Uz pomoć turbopunjača i raznih tehničkih finesa nova generacija Drive-E benzinaca i dizelaša je mnogo štedljivija, ali i boljih performansi.

Prvi novi motor koji je stigao na naše tržište je D4 2-litreni dizelaš sa 181 KS i ručnim mjenjačem. U modelu S60 ispušta samo 99 g/km, a prosječna potrošnja u je 3,8 l/100 km i to uz 7,4 s do stotke. Primjerice, dosadašnji D4 je bio 2,4-litreni 5-cilindrični motor sa istom snagom od 181 KS. Ali, do stotke mu je trebalo 8,8 s, uz prosječnu potrošnju od 5,9 l/100 km te 158 g/km CO2.

Novi D4 motor se može naručiti i u modelima XC60, V60, XC70, V70 i S80, a od jeseni i u V40.

Novi T6 motor je četverocilindrični 2-litreni turbobenzinac sa 306 KS, dok je dosadašnji bio 3-litreni turbo V6 sa 304 KS. Model S60 s novim motorom do stotke stiže za 5,9 s i prosječno troši 6,4 l/100 km te ispušta 149 g/km CO2, tako da je to prvi automobil u segmentu koji nudi preko dvije konjske snage po gramu emisije ugljičnog dioksida. Stari motor uz iste performanse troši 9,9 i ispušta 231 g/km CO2.

>> Model V40 D2 za 174.000 kuna, a S60 D2 za 219.500 kuna

>> Shooting brake s ugođajem skandinavske dnevne sobe

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije