Novi Hyundai i10 nije samo značajno veći od prethodnika (8 cm u dužinu i 6,5 cm u širinu), već je u svakom segmentu ozbiljniji i kvalitetniji automobil. S top opremom Go! Brazil imate osjećaj da sjedite u višoj klasi nego što je to gradski A segmet. Čvrstoća, kvaliteta materijala i završne obrade, oprema poput automatskog klima-uređaja, parkirnih senzora i ESP-a, odlična udobna prednja sjedala - sve to otkriva da se radi o automobilu koji spada u sam vrh svoje klase. Posebno nas je impresionirala zvučna izolacija pa je na autocesti i pri 150 km/h buka minimalna, a 366 cm dug automobil vrlo stabilan.
Tih i uglađen motor
Testni je primjerak pokretao vrlo tih i uglađen 1,2-litreni 4-cilindraš sa 87 KS i 120 Nm okretnog momenta. Vrlo dobro pokreće i10, iako mu nedostaje malo momenta pri niskim okretajima. Ali, performanse su solidne, do stotke dolazi za 12,3 s, a najveća brzina je 171 km/h. Inače precizan 5-stupanjski mjenjač malo zapinje pri ubacivanju u “rikverc”, ali to možemo pripisati nerazrađenosti potpuno novog automobila. Potrošnja je odlična, prosječno smo trošili 6,4 l/100 km.
Novi i10 je značajno prostraniji. Iako je sada nešto niži, još uvijek i dvometraši imaju dosta mjesta za glavu, dok se bez problema i na duži put mogu voziti četiri prosječne odrasle osobe. Isprobali smo i vožnju s pet odraslih muškaraca, što nije baš komforno, ali je izvedivo.
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
Prtljažnik prima 252 l
Pravokutni prtljažnik od 252 litre je jedan od najvećih u segmentu. Hyundai i10 idealan je drugi automobil, ali itekako može poslužiti i kao jedini auto, pa čak i za mlade obitelji. Cijena bogato opremljenog modela s jačim motorom iznosi 87.990 kuna, dok početni model stoji 69.990 kuna.
>> Najmanji model korejskog Hyundaija stigao je u Hrvatsku
>> Posebna ljetna ponuda za novi i10 po 69.990 kuna
zgodan auto