ISPROBALI SMO

Najmanja, ali po svemu prava Audijeva limuzina

Audi A3
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
1/6
27.08.2014.
u 18:00

U svakom i najmanjem detalju vidi se da je ovo luksuzan automobil, dovoljno udaljen od jeftinijih konkurenata iz koncerna – Škode, Volkswagena i Seata, sve je za klasu ili nekoliko klasa bolje

I Audi A3 Limousine jest najmanja limuzina u ponudi te njemačke premium marke, ali po svemu to je pravi Audi. Već sama pojava, čemu su zaslužni njegovi dizajneri, ima veliki imidž efekt, mnogo veći nego kod trovratne i peterovratne hatchback verzije. Ipak je Audi najpoznatiji po limuzinama. Jako je dobro skrojen i izgleda veći nego što zapravo jest (445,6 cm), a dužinom i prostranošću se prva Audijeva kompaktna limuzina sasvim približila modelu A4 otprije desetak godina. Na prvu bi ga mogli zamijeniti i s aktualnom “četvorkom”.

Sportski ovjes

Klasični limuzinski otvor prtljažnika skriva 425 litara prostora, što je sasvim solidno za klasu. U kokpitu će vas dočekati klasičan audijevski ugođaj. Materijali su fini, a završna obrada filigranski točna, četverokraki upravljač savršeno stoji u rukama.

Uređenje je minimalistično, ali sve je na svome mjestu. Premium osjećaj vidi se na svakom detalju. Pokretanjem motora multimedijski zaslon od 5,8 inča izlazi iz središnjeg dijela kokpita (može se tijekom vožnje i sklopiti), a njime se upravlja tipkama iza mjenjača. Ergonomija savršena. Za 200+ tisuća kuna ipak bi voljeli imati i utor za USB ulaz, a možda i navigaciju. To se posebno plaća. Ovjes je podosta tvrd, gotovo sportski pa se može voziti vrlo dinamično i kroz zavoje. Vozač za upravljačem stvarno uživa.

Uglađen motor i mjenjač

Ali, bez obzira na to A3 Limousine je vrlo udoban, prepreke poput ležećih policajaca prelazi robusno kao od šale. Dinamičan ovjes dobro prati i vrlo uglađen i tih 1,6-litreni turbodizelski motor (dosad je u ponudi bio samo jači 2-litreni), koji je sasvim dovoljan za sve režime vožnje, a izuzetno je štedljiv. Najveći okretni moment od 250 Nm dostupan je od 1500-3000 o/min, pa se ugodno može voziti već na niskim okretajima u većoj brzini, a kad treba naglo ubrzati, povuče jako lijepo. Stotku hvata za 10,7 s, a najveća brzina je 203 km/h. Precizan 6-brzinski mjenjač odlično se nadopunjava. U gradskoj vožnji nam je potrošnja bila 6,2 l/100 km, dok na otvorenoj cesti, ako se pazi, može biti i ispod 4 l/100 km. Tvornički prosjek je 3,8 l/100 km.

Uz opremu Ambience i dodatni akcijski Syle paket opreme stoji 204.404 kuna, što nam se čini kao vrlo dobra ponuda.

Komentara 7

Avatar Karfiolštanga
Karfiolštanga
21:24 27.08.2014.

A oni prazni gumbi ispod ventilacije su tu da te podsjete na opremu koju nisi htio platiti

Avatar SMECHAR
SMECHAR
16:08 28.08.2014.

Plaćena reklama. Što je tu povoljno u 205 000 kn? Starno se pitam tko je tu blesav. Za te novce se može kupiti pun bolje vozilo s boljim motorom. Valjda Zubak misli da su čitatelji debili, pa nas davi ovakvim plaćenim člancima.

TR
Trajkovski
19:05 27.08.2014.

Bezveze - za naše drage i presvijetle ministre dobar je samo A8 ili eventualno A6!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije