Četvrtu generaciju Priusa i novi RAV4 hibrid Toyota je i službeno počela prodavati na hrvatskom tržištu. Prius - odnosno najnovije izdanje prvog velikoserijskog hibridnog automobila na svijetu - stoji od 214.900 kuna, dok za RAV4 u hibridnoj inačici valja izdvojiti 259.900 kuna.
Nova generacija Toyotina “Full Hybrid” sustava Priusu je omogućila da i na autocestama troši manje, a vozne su osobine općenito poboljšane u svim uvjetima vožnje. Zahvaljujući korištenju manje baterije s većom gustoćom energije, u Priusov prtljažnik sada stanu do 502 litre. Mješovita izlazna snaga hibridnog sustava iznosi 122 KS, a tvornički mu je deklarirana prosječna potrošnja od 3 l/100 km.
Hibridni Toyotin SUV snagu također crpi iz kombinacije benzinskog agregata i elektromotora. Ta kombinacija ukupno daje 197 konjskih snaga, a početna cijena odnosi se na 2WD izvedbu. RAV4 hibrid s pogonom na sva četiri kotača stoji od 289.900 kuna. Ekološka inačica dobro opremljenog SUV-a dugog 460 cm gami japanskog proizvođača pridružila se u sklopu redizajna modela RAV4. Tom mu je prilikom osvježen vanjski dizajna, a donosi i znatne dorade u kabini te nove tehnologije i više sigurnosne opreme. RAV4 hibrid pokreće kombinacija 4-cilindričnog 2,5-litrenog benzinca i dva elektromotora (zasebno na prednjoj i stražnjoj osovini). Maksimalni okretni moment benzinskog motora je 206 Nm, a elektromotora čak 270 Nm. Hibridni RAV4 do stotke stiže za samo 8,3 sekunde, dok mu je maksimalna brzina 180 km/h.
>> Njemački plug-in hibridni stroj kombinira benzin i struju
>> Vozili smo četvrtu generaciju prvog hibrida
Tko ima Reno uvijek ima kola jer ne može nikome Reno da proda.