Peugeot je sa svojim novim kompaktom 308 napravio totalni dizajnerski zaokret i konstrukcijski napredak pa je od prethodnika ostalo samo ime. Ipak, u našem testnom modelu i motor. Top benzinska izvedba hrvatskog i europskog automobila godine i dalje dolazi s 1,6-litrenim THP turbobenzincem od 156 konjskih snaga, kojeg je PSA razvio zajedno s BMW-om.
Uglađen po potrebi
Odličan motor odlično pokreće 308-icu čija masa, usprkos smanjenju dimenzija, nije baš mala (1375 kg). Ali, performanse su svakako sportske (8,2 do 100 km/h, 215 km/h najveća brzina). A može se već od niskih okretaja (240 Nm razvija već pri 1750 okretaja) voziti mirno i uglađeno. Potrošnja u gradu kreće se oko devet litara, dok na otvorenoj cesti može biti i ispod 6 l/100 km.
Sportski dojam pojačava i malo kolo upravljača koje je već postalo standard kod novijih modela Peugeota. Prigovor ide jedino PSA-ovoj staroj boljci, mjenjaču, čiji su hodovi za jedan auto koji ima sportske ambicije predugi.
Završna izrada je fina, a također oduševljava i-cocpit s pročišćenom središnjom konzolom sa svega nekoliko glavnih tipki i 9,7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir preko kojeg se upravlja većinom funkcija.
Najraskošnija oprema
Oprema Allure, kakvu ima isprobani automobil, je najraskošnija, a između ostalog uključuje šest zračnih jastuka, ESP, pomoć za kretanje na uzbrdici, prednja svjetla u LED tehnologiji, automatski dvozonski klima uređaj, parkirne senzore... Cijena mu je 172.040 kuna. Nije malo, ali za ovako opremljen auto s ovakvim motorom zapravo je očekivano.
>> Peugeot pripremio posebnu seriju Style na modelima 208, 3008 i 5008
>> Prvak prostranosti sa 610 litara prtljažnika
1.6 thp - masa praznog vozila = 1165 kg - ovisno o motoru i opremi razlika je do - - 140kg u odnosu na prethodnu seriju . Najteži model je 2.0 HDI, on je 1310 kg. okretni moment 240 prii 1400. Možda nebi bilo loše malo provjeriti podatke - jer vam je potrošnja malo visoka ;)