Nova, šesta generacija Fordovog kombija Transit najprostranija je u 50-godišnjoj povijesti modela. Novi Transit, najveći iz game koja još obuhvaća furgone Courier i Connect te manji kombi Custom, prodavat će se globalno i po prvi put u SAD-u. Zbog toga je i dizajn pomalo amerikaniziran.
Dostupan je u tri različite dužine i dvije visine, četiri međuosovinska razmaka, jednostrukim ili dvostrukim stražnjim kotačima. U odnosu na prethodnika nudi 11% više prostora, uz povećanje nosivosti, lakši ukrcaj i bolju sigurnost tereta. Podnica je potpuno ravna, a ušice za vezivanje tereta su na bočnim stranicama. Prtljažni prostor osvijetljen je LED rasvjetom.
U L2 kombi verziji maksimalni je volumen s 10,3 m3 povećan na 11,2 m3, što omogućuje prijevoz četiri europalete i prijevoz tri metra dugih predmeta. Najveći jumbo van može progutati 15,1 m3 tereta i ukrcati pet europaleta.
U ponudi je jedan 2,2-litreni dizelski motor u tri verzije - sa 100, 125 i 155 KS. Ford jedini na tržištu nudi izbor pogona, pa se može izabrati prednji, stražnji ili pogon na sva četiri kotača.
Vozili smo odličnu, najsnažniju verziju sa 155 KS i 385 Nm okretnog momenta. Vozačko okruženje je poznato iz putničkih modela, pa imate osjećaj da sjedite u Focusu. Upravljač je izravan, a buka u kabini se gotovo ne osjeti. Uz start/stop najštedljivija ECOnetic verzija (125 KS) troši 6,4 l/100 km. Standardna kabina ima dva ili tri sjedala, a dvostruka pet ili šest sjedala. Nudit će se i u mini-bus izvedbi s 12, 15 ili 18 sjedala te kao kombi s otvorenim tovarnim prostorom.
Servisni interval je 50.000 km ili dvije godine, a Ford se hvali najmanjim troškovima održavanja na tržištu. Na tržište stiže u proljeće. Cijene još nisu poznate.