U utorak je u San Francisu održana je The INMA Awards 2014. dodjela nagrada na kojoj je najveći hrvatski medijski brend 24sata osvojio srebro u kategoriji najboljeg korištenja svojih digitalnih platformi za interakciju s čitateljima. The INMA Awards svake godine organizira Međunarodna organizacija news medija (The International News Media Association), a tema ovogodišnje dodjele bilo je razvijanje pozitivnog odnosa s čitateljima na raznim platformama.
Među čak 560 pristiglih prijava iz 37 zemalja, 24sata se istaknuo komunikacijom sa svojim čitateljima te njihovim uključivanjem u stvaranje sadržaja, a rezultati ovakve strategije, jedinstven koncept, inovativnost i kreativnost bili su ključni za osvajanje prestižne nagrade.
Ova nagrada je priznanje na našu posvećenost komunikaciji s čitateljima. U interakciji s njima mi primamo povratne informacije za svoj rad, a njihov doprinos u kreiranju sadržaja je od velike važnosti – izjavila je Sanda Lončar, članica Uprave 24sata zadužena za digitalno poslovanje.
Zanimljivi načini interakcije s čitateljima 24sata
Interakcija s čitateljima dio je strategije 24sata još od 2005. godine kada je po prvi put u Hrvatskoj jedan medij u svoj redovni sadržaj dodao i sadržaj kreiran od strane čitatelja. Poticanje čitatelja na slanje njihovih priča te objavljivanje i nagrađivanje istih do danas je ostao važan dio tiskanog i online izdanja 24sata, a svi takvi sadržaji su označeni oznakom „Snimio čitatelj“.
24sata sa svojim čitateljima komunicira i kroz društvene mreže Facebook, Twitter i Google+. Facebook stranicu 24sata prati više od 845.000 fanova što ju čini najvećom medijskom Facebook stranicom u Hrvatskoj. Osim što mogu jednostavno saznati sve najzanimljivije novosti u Hrvatskoj i svijetu te se uključivati u razne zanimljive igre i aplikacije, fanovi mogu i izražavati svoje mišljenje, davati prijedloge ili postavljati pitanja vezana uz aktivnosti i poslovanje 24sata te tako brzo i transparentno dobiti sve odgovore. Od 2013. godine novinari i urednici imaju otvorene službene Facebook profile kako bi komunikacija s korisnicima bila još potpunija i učestalija.
Uz navedeno, portal 24sata.hr svoje registrirane korisnike okuplja u projekt Zona24 koji im omogućava komentiranje članaka, komunikaciju s ostalim registriranim korisnicima, sudjelovanje u nagradnim natječajima i anketama, ispravljanje grešaka u člancima, a sve to uz elemente igre i zabave. Čitatelji na temelju svega navedenog prikupljaju bodove te na mjesečnoj razini osvajaju vrijedne nagrade za svoju aktivnost.
Svi smo jako ponosni na nagradu jer puno truda ulažemo u aktivno komuniciranje s našim čitateljima kako bismo dobili i zadržali njihovo povjerenje. Ove smo godine osvojili nagradu za drugo mjesto no nastavljamo sa zanimljivim i inovativnim projektima kako bismo sljedeće godine osvojili prvu nagradu – rekao je Renato Ivanuš, glavni urednik 24sata.
24sata je osvojio brojne nagrade kojima se dokazuje kvaliteta njegovih digitalnih platformi, a posebno se ističu XMA Cross Media Award za multimedijalni branding i dizajn (2009.), WEB-FEST nagrada za najbolji informativni portal u regiji (2010.) te drugo mjesto na XMA Cross Media Award za najbolje korištenje Facebooka (2010.).
Saznajte više o dodjeli INMA Awards 2014 na http://www.inma.org/