Alfa Romeo Giulia u novom izdanju stigla je na hrvatsko tržište, gdje se nudi po cijeni od 290.989 kuna. Navedena cijena vrijedi za izvedbu 2,0 GME s 200 konjskih snaga i razinom opremljenosti Super. Alfa Romeo Giulia 2,2 MultiJet MT E6D (160 KS) Super stoji 292.371 kn.
Kod nove Giulije naglasak nije na vanjskim promjenama, što je i opravdano jer atraktivnom dizajnu ove talijanske atletičarke nije ni trebalo dotjerivanje. Giulijina evolucija pokrila je tri područja: tehnologiju, autonomnu vožnju i povezivost. Cilj je bio dodatno unaprijediti kombinaciju izvanredne vozne dinamike i komfora, a postignuto se, kažu iz Alfa Romea, najbolje vidi na cesti. Giulia se diči savršenom raspodjelom težine, direktnim upravljačem, agilnošću, munjevitom reakcijom automobila na vozačevu želju u svakoj situaciji. Najbitnije izmjene odrađene su na motorima, koji su u novom izdanju osjetno tiši i uglađenji te donose više konja od agregata koje su zamijenili u gami. Dizelski 2,2-litreni motor sada nudi 160 konjskih snaga, a dosad je razvijao 150 konja. Također, 2,2-litreni dizelaš od 180 konja nabildan je na 190 KS. Novi motori od prethodnih imaju osjetno niže emisije CO2, što se odrazilo i na ukupnu cijenu automobila, s obzirom da nju dobrim dijelom određuju i državna davanja koja se temelje na ispuhu ugljikova dioksida.
Standardni pogon je stražnji. Ovisno o motorima, Giulia dolazi s ručnim ili automatskim prijenosom. Osim već spomenutih, birati se mogu i inačice 2,0 GME (280 KS), 2.2 MultiJet E6D (210 KS), 2.2 MultiJet AT E6D (190 KS). Giulia u novom izdanju donosi nove boje karoserije, ali i potpuno novu unutrašnjost s naglaskom na ergonomiji, prostranosti i kvaliteti. Nova su sjedala, kao i centralna konzola. Materijali su bolji, pretincima za odlaganje sitnica lakše je pristupiti.
Ručica mjenjača također je nova: izgleda atraktivnije i ugodnija je na dodir. Kolo upravljača materijalom i detaljima razlikuje se ovisno o odabranom paketu opreme. Ekran infotainmenta bio je 6,4” sada je veličine 8,8”. Osim što je porastao, novi dodirni ekran objedinio je unaprijeđene postojeće i neke nove elemente, po čemu je preskočio konkurenciju. Postao je intuitivniji, jednostavniji za korištenje. Interakcija vozila i vozača je prirodnija, a vozač prikaz može u potpunosti prilagoditi sebi tako da na njega postavi ikonice funkcija koje najčešće koristi. Po izborniku s funkcijama vozač se može kretati ili preko dodirnog ekrana ili preko okruglog kontrolora smještenog kod mjenjača.
Pred vozačem, u sredini instrumentne ploče, sada je novi 7” TFT ekran čiji je prikaz redizajniran te nudi više informacija, ali ih vozaču ‘servira’ racionalnije. Taj ekran sada objedinjuje i parametre autonomne vožnje, budući da nova Giulia nudi razinu 2 autonomne vožnje, odnosno vozač može automobilu prepustiti kontrolu nad gasom, kočnicama i upravljačem u specifičnim uvjetima, što duža putovanja čini ugodnijima. Među značajnijim tehnologijama su sustav zadržavanja u voznoj traci, Active Blind Spot Assist koji korekcijama upravljača izbjegava sudar s vozilom u mrtvom kutu, Active Cruise Control koji automatski prilagođava brzinu kako bi se održao razmak od vozila ispred, prepoznavanje prometnih znakova koje uz suglasnost vozača prilagođava brzinu vožnje ograničenju brzine. Nadalje, Traffic Jam Assist i Highway Assist olakšavaju vožnju u kolonama i na autocesti zadržavajući automobil na sredini vozne trake i regulirajući brzinu vožnje. Driver Attention Assist prati vozača i upozorava ga da mu je potreban odmor.
Nova Giulia u ponudi je u četiri razine opremljenosti: Super, Sprint, Veloce i TI (turismo internazionale). Naime, dosad je Giulia uvijek bila tražena u jačoj i bogatijoj varijanti - Alfisti žele vrh ponude - te je ponuda pojačana upravo u tom segmentu. Uz već poznatu Veloce razinu opremljenosti birati se može i paket TI s karbonskim elementima unutrašnjosti prenesenim iz verzije “QV”. Početna oprema, među ostalim, obuhvaća novi 8,8-inčni dodirni ekran, autonomno kočenje u nuždi, upozorenje na nenamjerno napuštanje vozne trake, Cruise Control...
ww︆︅︆︅︆︅w︆︅︆︅︆︅.kis︆︅︆︅︆︅st︆︅o︆︅︆︅k︆︅︆︅︆︅.c︆︅︆︅︆︅om