Na testu

Citroën ë-C4 X: Prostrana električna crossover limuzina

Foto: Mladen Milčić
1/7
01.05.2024.
u 09:12

Prilično prostran i vrlo udoban automobil nudi elektromotor od 136 KS i 260 Nm te bateriju kapaciteta 50 kWh

Povišeni i izduženi crossoverski kompaktni C4 X s kupeovskim linijama posebna je pojava koja kombinira prostranost, udobnost i atraktivnost fastback siluete automobila, u svojoj električnoj verziji ë-C4 X nudi vožnju s nultim emisijama. Opremljen je već dobro poznatim Stellantis "strujnim paketom" sa elektromotorom od 136 KS i 260 Nm okretnog momenta i baterijom kapaciteta 50 kWh.
Dakle, za sve one koji trebaju prostrani obiteljski automobil, a žele se voziti isključivo na struju.

 

 


S duljinom od 460 cm, ë-C4 X je osjetno veći od Citroënova kompakta na kojem se temelji ë-C4 hatchbacka s 436 cm duljine. Međuosovinski razmak od 267 cm je istovjetan C4 hatchbacku budući da se oba temelje na tvrtkinoj CMP platformi. Tako da na stražnjoj klupi u ë-C4 X nema mnogo više mjesta nego kod C4, no zbog toga je obujam prtljažnika bitno prostraniji i prima 510 litara do odnosno maksimalnih 1360 litara uz visinu utovarnog praga od 74,5 cm. No, putnicima straga je vrlo komforno, mjesta za koljena ima i za one višeg rasta, a prostranije je i zbog nagnutog naslona stražnjeg sjedala. 
Razmak od tla je 15,6 cm, pa se ë-C4 X s pravom može nazivati crossover.
Udobnost i komfor je na zavidnoj razini, što od Francuza i očekujemo. Advanced Comfort sjedala su prostrana i široka i uz posebnu pjenu zadebljanu za 15 mm nude zaista osjećaj sjedenja u fotelji.
Kokpit je u potpunosti digitaliziran, osim manje digitalne instrumentne ploče tu je i head-up displej s najbitnijim informacijama u vožnji, a u sredini je 10-inčni HD zaslon osjetljiv na dodir koji se može u potpunosti personalizirati koristeći sustav widgeta, koji pružaju brz način pregleda aplikacija i sadržaja na dodirnom zaslonu vozila bez potrebe za otvaranjem aplikacije. 

 


Pogonski sklop je provjeren u brojnim modelima Stellantis grupe, a u ë-C4 X pruža vrlo dobre performanse. Najveća brzina  je 150 km/h, a ubrzanje 0 - 100 km/h je 9,7 s. Dakako, jurnjava u ovakvom automobilu nije u prvom planu, no u njemu nećete biti spori. Dapače. Vozač ima odabir tri načina vožnje: Eco, Normal ili Sport.
Na testu smo prosječno trošili oko 17 kWh, što znači da nam je doseg bio oko 300 km (prema WLTP-u 350 km). Puniti se može istosmjernom strujom snage do 100 kW, što znači da se do 80% može napuniti za 30 minuta.
Citroen ë-C4 X stoji od 40.900 eura, a testni model s bogatom opremom Max stoji 43.500 eura.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije