Digital takeover

Ekskluziva 24sata robotski urednik i umjetna inteligencija

Digital Takeover - predavanje Johan Ronnestam - The future business...
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
1/18
12.03.2019.
u 22:32

Cijela Styria grupa doseže gotovo 90 posto internet populacije. Mi ne slijedimo trendove, mi ih postavljamo, rekao je Boris Trupčević

Najveća digitalna konferencija u regiji – Digital Takeover, u organizaciji 24sata okupila je jučer u Zagrebu više od 30 renomiranih eksperata iz Hrvatske i svijeta.

U pozdravnom govoru Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku, istaknuo je da cijela Styria grupa doseže gotovo 90% internet populacije.
– Svijet marketinga danas je znatno kompleksniji od velikog, svjetlećeg billboarda. A kada su u pitanju svjetski trendovi, mi ih ne pratimo. Mi ih postavljamo – napomenuo je Trupčević.

Najavio je da u 24sata razvijaju ‘robotskog urednika’.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL/Borna Filic/PIXSELL
Boris Trupčević direktor Styrije za Hrvatsku

– Danonoćno će, bez pauze, optimizirati i personalizirati kompletni feed koji vi čitate. U developmentu imamo umjetnu inteligenciju koja bi za dvije-tri godine trebala sama ‘rudariti’ podatke, donositi zaključke i pisati članke na 24sata – rekao je Trupčević.

Styria, dakle, uz pomoć umjetne inteligencije želi redefinirati način korištenja vijesti, a voditelj inženjerstva i infrastrukture u Styria Al Dominik Šafarić najavio je da će kreirati početnu stranicu za svakog pojedinog korisnika koji će svakom čitatelju nuditi članke koji ga zanimaju.

Digital Takeover - predavanje Johan Ronnestam - The future business...
1/6

Stručnjaci su se složili da je 24sata primjer uspješne digitalne transformacije.

– Oko 40% ispitanika ni ne razmišlja o transformaciji. Drugih 40% prati trendove bez razmišljanja, a najmanja skupina su inovatori, uglavnom manje tvrtke koje stvaraju vrijednosti – napomenuo je Nenad Filipović, stručnjak za digitalnu transformaciju i direktor korporacijskih obrazovnih programa IEDC Poslovne škole Bled.

Digital Takeover - predavanje Johan Ronnestam - The future business...
1/5

Gotovo sve kompanije počele su bez znanja svoje industrije, rekao je inovator i futurist Johan Ronnestam, vodeći švedski stručnjak za brendiranje i dobitnik nagrade Cannes Lions.

– YouTube isprva nije zamislio da ljudi mogu prenositi događaje uživo, a danas utječe na svakodnevicu. Moramo razmišljati kako otići još dalje. Što više vrijednosti daš korisniku, promet će ti se povećavati većom brzinom – istaknuo je Ronnestam.

 

Komentara 1

YO
yony
23:07 12.03.2019.

A gle, od novinara i urednika koje trenutno imate, taj "robotski novinar" nemre biti losiji.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije