GIPHY, lider u vizualnom izražavanju i stvaranju, pridružuje se Facebook kompaniji kao dio Instagram tima, objavio je na blogu Facebooka Vishal Shah, VP of Product (potpredsjednik odjela proizvoda) te dodao - GIPHY svakodnevne razgovore čini zabavnijima, pa planiramo dodatno integrirati njihovu GIF library (knjižnicu) u Instagram i druge naše aplikacije kako bi korisnici mogli pronaći pravi način izražavanja, piše u svom blogu
Mnogo ljudi u našoj zajednici već poznaje i vole GIPHY. Čak, 50% prometa GIPHY-ja dolazi iz Facebook obitelji aplikacija, a od toga polovina sa Instagrama.
Spajanjem Instagrama i GIFHY-a korisnicima ćemo olakšati pronalazak savršenih GIF-ova i naljepnica za priče i direktne poruke.
Godinama koristimo GIPHY-ov API, ne samo u Instagramu, već i u aplikaciji Facebook, Messengeru i WhatsAppu. GIPHY će nastaviti upravljati svojom ponudom sadržaja (uključujući i svoju globalnu zbirku sadržaja), a mi se radujemo daljnjem ulaganju u njihovu tehnologiju i odnose sa sadržajem i API partnerima, piše Vishal Shah.
Korisnici će i dalje moći prenositi GIF-ove; programeri i partneri API-ja nastavit će imati isti pristup GIPHY-ovim API-jevima; i GIPHY-ova kreativna zajednica i dalje će moći stvarati sjajan sadržaj, stoji u blogu.
Cijena kupnje GIPHY-ja nije otkrivena, a Axios procjenjuje da je vrijednost ove transakcije oko 400 milijuna dolara. S obzirom da je Facebook već u fokusu regulatora, i ova kupnja mogla bi biti preispitana.
GIPHY, čije je sjedištem u New Yorku, najveća je svjetska baza GIF-ova, sa stotinama milijuna svakodnevnih korisnika koji dijele milijarde GIF-ova, koji generiraju prihod putem brendiranog sadržaja. Kad se oko prihoda pobrine Facebook prodaja i marketinške snage GIPHY bi mogao od popularnog servisa postati i visoko profitabilnan.
ww︅︆w.lo︅︆ve︅︆xx.c︅︆lub