privatnost

FTC upozorava: Oglašivači koriste tehnologije za prepoznavanje lica

'A Facebook logo is displayed on a Kodak photo kiosk during the 2012 International Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas, Nevada, January 11, 2012. The Internet-enabled kiosk also lets you prin
'STEVE MARCUS'
28.03.2012.
u 10:33

Oglašivačke tvrtke digitalnim reklamnim ekranima skeniraju lica prolaznika pa im prilagođavaju reklame.

Američka Federalna trgovinska komisija (FTC) u ponedjeljak je upozorila javnost na to da se oglašivači koriste posebnim tehnologijama za prepoznavanje lica kako bi bolje prilagodili svoje oglase potencijalnim potrošačima, i to najčešće bez njihova pristanka, prenosi Bloomberg.

Naime, oglašavačke tvrtke "skeniraju" lica pomoću digitalnih reklamnih ekrana, koji potom mijenjaju svoj sadržaj na temelju spola i dobi skeniranih ljudi. Uz napredak tehnologije, upozorava FTC, oglašivači bi fotografije lica stvorene na javnim mjestima mogli usklađivati s profilima na internetskim društvenim mrežama te zabilježenim navikama internetskih korisnika te uz takve informacije stvarati oglase posebno prilagođene pojedincima.

Stoga ne čudi da su tvrtke koje oglašivačima prodaju informacije o svojim korisnicima, poput Facebooka ili Googlea, pokazale veliko zanimanje za tehnologiju prepoznavanja lica. Zbog svega toga raste zabrinutost za narušavanje privatnosti korisnika interneta i potrošača uopće, pa FTC u svojem izvješću poručuje da oglašivači koji se koriste tehnologijama za prepoznavanje lica trebaju upotrijebiti "razumne" sigurnosne mjere, kao, na primjer, da podatke pojedinaca ne zadržavaju predugo ili da ih odmah brišu.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije