SUVomanija

Golf više nije najprodavaniji VW model. Znate li koji je?

Foto: Volkswagen
1/2
20.04.2020.
u 12:55

Čak 910.926 primjeraka prodano je u 2019., a prodaje se u 80% država svijeta

Stigao je još jedan dokaz da su SUV-ovi potpuno preuzeli tron najtraženijih automobila na tržištu. Globalno najprodavaniji model u cijelom Volkswagenovom koncernu u 2019. godini s 910.926 proizvedenih komada je VW Tiguan, srednje veliki Volkswagenov SUV. Tako je Tiguan s trona zbacio godinama najprodavaniji Volkswagenov model - Golf. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li Golf, koji je upravo u novoj generaciji stigao na tržište, vratiti svoje prvo mjesto u 2020., budući da je 8. generacija u prodaji. Ali, i Tiguan nije novi model. Druga generacija predstavljena je 2016. godine, pa se uskoro očekuje veći vizualni i tehnički redizajn. Osvježenje stiže tijekom 2020. godine, a jedna od glavnih novosti će biti plug-in hibridna PHEV izvedba Tiguana za europsko tržište.
Ipak, u Europi je Golf i lani s 410.330 prodanih primjeraka bio najprodavaniji model bez obzira na to što se prodavao u gotovo sedam godina "vremešnoj" sedmoj generaciji, dok je Tiguan s 224.890 prodanih primjeraka zauzeo 5. mjesto iza Renault Clia, VW Pola i Ford Fieste.  
Tiguan je predstavljen 2007. godine i od tada je proizveden u 6 milijuna primjeraka. Tiguan se prodaje u 80% država na svijetu, a i najuspješniji je europski SUV automobil. Među tri je najtraženija SUV modela na svijetu.
Godine 2017. predstavljena je produžena verzija Tiguana s 11 cm dužim međuosovinskim razmakom i sedam sjedala koja se u Europi prodaje pod imenom Tiguan Allspace. Danas ta verzija čini čak 55% globalne prodaje Tiguana, a u SAD-u i Kini se prodaje isključivo taj produženi Tiguan.
Lani je s proizvodnih traka diljem svijeta svakih 35 sekundi silazio jedan VW Tiguan. Proizvodi se u četiri tvornice u četiri vremenske zone. U njemačkom Wolfsburg za Europu, Afriku i Oceaniju, u ruskoj Kalugi za Rusiju i susjedne države Srednje Azije, u Šangaju u L varijanti s produženim međuosovinskim razmakom za kinesko tržište te u meksičkoj Puebli za Sjevernu i Južnu Ameriku.

Ključne riječi

Komentara 5

Avatar BettyBU97
BettyBU97
13:11 01.05.2020.

w︆︅w­︅︆w︆︆.︆︆l︅︆o︆︅v︅­︆e­­­­x︆︆x︅︆.︆︅c︅︆l︆︅­u︅︆b

Avatar SharonEI85
SharonEI85
15:05 26.04.2020.

w︆­w︆­w︆­.︆­K­i︆­s︆­s︆­i︆­a︆­.︆­c︆­l︆­u︆­b

Avatar KimberlyAI98
KimberlyAI98
00:18 26.04.2020.

w︆­w︆­w︆­.︆­k︆­i︆­s︆­s︆­i︆­a︆­.︆­c︆­l︆­u︆­b

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije