Na testu

Gradski crossover provokativna pogleda i pristupačne cijene

Hyundai Kona
Foto: Robert Anić/PIXSELL
1/7
09.02.2018.
u 10:12

Dizajn joj je glavni adut, no 416,5 centimetara dugačka Kona zanimljiva je i zbog izdašne sigurnosne opreme i moderne tehnologije

Njezin je uski pogled najzaslužniji za podijeljenost mišljenja o Koni, Hyundaijevu adutu u segmentu sve popularnijih manjih SUV-ova. Jer, napadno uska svjetla ili će vas osvojiti ili ih nećete moći ‘prožvakati’. Mimo njih, sve je na ovom korejskom novitetu posloženo ‘po pravilima segmenta’ - nabildan dizajn, detalji koji naglašavaju robusnost, ugodan povišeni položaj sjedenja, prostranost na razini kompakta, 17 cm udaljenosti podnice od tla.

Hyundai Kona vizualno dosta odskače od ostalih članova korejske obitelji. Uska svjetla - koja mnogi percipiraju kao glavna - zapravo su dnevna, dok su ispod njih LED farovi, a pri dnu maglenke. Kona zasad nudi izbor između samo dva turbobenzinska motora (120 i 177 KS; dizelaš stiže u proljeće), a testni je primjerak opremljen onim za koji će se odlučiti većina njezinih vozača. Jednolitreni turbobenzinac od 120 konja i čak 172 Nm okretnog momenta agilan je i zahvalan u gradskoj vožnji. Ubrzanja su dobra, na komande vozača reagira trenutačno. Kona je stabilna i pri oštrijim manevrima, a neravnine na cestama solidno upija. Ovako pogonjena Kona do stotke ubrza za 12 sekundi i postiže maksimalnih 181 km/h. Dolazi u kombinaciji s prednjim pogonom i preciznim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. U prosjeku deklarirano troši 5,2 l/100 km. Nama je na testu trošila litru više, što je i dalje dobar rezultat.

Hyundai Kona
1/9

Interijer je oku ugodan, no materijali bolje kvalitete izmjenjuju se s tvrđom plastikom. Isprobana Kona na sebe je nabacila Rockit paket opreme. Serijski, među ostalim, donosi automatski klima-uređaj, LED prednja i stražnja svjetla, stražnje parkirne senzore, stražnju kameru, putno računalo, tempomat, el. podizače stakala, navigaciju s doživotnim besplatnim ažuriranjem i integriranim 8-inčnim dodirnim zaslonom, mogućnost povezivanja pametnog telefona, Krell premium sound sustav s komandama na kolu upravljača, sustav upozorenja prilikom prelaska vozne trake, sustav upozorenja vozača na umor, autonomno kočenje u slučaju opasnosti. Kona stoji od 117.990 kuna, a Rockit paket opreme cijenu joj je doveo do 140.990 kuna.

Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:

Hyundai Kona
1/45
Ključne riječi

Komentara 3

Avatar links
links
17:16 09.02.2018.

vidio je danas, odlično, atraktivno izgleda izvana a iznutra je kopija accenta iz 2005!! žalosno

ZV
Zvolen3
13:28 09.02.2018.

Ovo je izuzetan automobil !

KA
Kadjar
23:50 10.02.2018.

Jako ružna!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije